- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Termín nástupu: co nejdříve – dle dohody
Charakteristika vykonávané práce: Vedoucí oddělení správy informačních systémů odboru informatiky zastřešuje činnost oddělení, které se zabývá zejména podporou programových řešení v rámci Krajského úřadu Jihomoravského kraje (ekonomický systém, spisová služba, personalistika, GIS, tvorba certifikátů, tisková řešení, …) a dále i správou webových připojení k centrálně provozovaným agendám (CzechPoint, dotační systémy Benefit,..). V rámci oddělení jsou zajišťovány úkoly i v oblasti webové prezentace dat, správy databází, technické podpory uživatelů (včetně správy HW) i audiotechniky v zasedacích místnostech úřadu. Podílí se na realizaci projektu „Krajské služby eGovernmentu v Jihomoravském kraji“ a odpovídá za realizaci jeho částí spadající do působnosti oddělení.
Kontaktní pracovník: Ing. Miroslav Vacula, vedoucí odboru informatiky, tel. zobrazit tel. číslo
Mgr. Martina Kučerová, oddělení personálních věcí a vzdělávání odboru kancelář ředitele, tel. zobrazit tel. číslo
Na obálku napište: NEOTEVÍRAT – výběrové řízení
na vedoucí/vedoucího oddělení správy informačních systémů odboru informatiky KrÚ JMK.
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), telefonní spojení, email, datum a podpis.
K přihlášce připojte:
" strukturovaný profesní životopis,
" originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením.
" ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?