- 90 000 Kč
- Plný úvazek

KO: Bendová Helena, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes .
Úplné znění výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách www.kravare.cz.
Druh práce: správce informačních a komunikačních technologií
Předpokládaný nástup: ihned po ukončení výběrového řízení nebo dohodou
Platové zařazení: 9. platová třída, (rozpětí 21.710 Kč – 31.820 Kč) platový stupeň podle
délky uznané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech
zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění)
Pracovní úvazek: 40 hodin týdně
Doba trvání pracovního poměru: na dobu neurčitou se zkušební dobou 3 měsíců
Místo výkonu práce: Městský úřad Kravaře, Kancelář úřadu, oddělení informatiky
Charakteristika vykonávané práce:
zaměstnanců, zaměstnanců příspěvkových organizací města a obcí ve správním obvodu
ORP Kravaře v počítačových dovednostech (kancelářské aplikace, elektronická spisová
služba, specifické informační systémy).
bezpečnosti a ochrany dat.
Požadované vzdělání: Minimálně středoškolské vzdělání technického směru
Předpoklady: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků
a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
Jiné požadavky:
o státní zkoušce)
Písemnou přihlášku a výše uvedené materiály zasílejte poštou nebo odevzdejte osobně
na podatelnu městského úřadu nejpozději do 24. července do 17:00 hodin na adresu:
Město Kravaře
Náměstí 405/43
747 21 Kravaře
Na obálku uveďte „Neotvírat, výběrové řízení č.j. MUKR 11344/2023“ správce
informačních a komunikačních technologií a vlevo nahoře Vaše jméno, příjmení a
bydliště.
K výběrovému řízení (ústnímu pohovoru) budou pozvání uchazeči, kteří splňují požadované
podmínky ve vyhlášeném výběrovém řízení. Tito uchazeči budou vyzváni telefonicky nebo emailem k účasti v dalším kole s upřesněním data konání.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?