Správce, Správkyně Informačních A Komunikačních Technologií

Kravaře, Opava
21.710 – 31.820 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky

KO: Bendová Helena, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes odpovědní formulář.
Úplné znění výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách www.kravare.cz.

Druh práce: správce informačních a komunikačních technologií
Předpokládaný nástup: ihned po ukončení výběrového řízení nebo dohodou
Platové zařazení: 9. platová třída, (rozpětí 21.710 Kč – 31.820 Kč) platový stupeň podle
délky uznané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech
zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění)
Pracovní úvazek: 40 hodin týdně
Doba trvání pracovního poměru: na dobu neurčitou se zkušební dobou 3 měsíců
Místo výkonu práce: Městský úřad Kravaře, Kancelář úřadu, oddělení informatiky
Charakteristika vykonávané práce:

  • Podílí se na tvorbě strategické dokumentů úřadu týkající se ICT a na jejich aktualizaci.
  • Zajišťuje správnou funkci IS a chod aplikací, provádí jejich aktualizaci, dbá, aby byly

opatřeny všemi formálními náležitostmi, zavádí nový SW.

  • Zajišťuje komunikaci s dodavatelskými subjekty v oblasti ICT. Provádí dohled nad

úkony provedenými dodavatelskými subjekty.

  • Předkládá návrhy k zabezpečení chodu, obnovy a rozvoje ICT.
  • Provádí implementaci, správu, optimalizaci a konfiguraci síťové infrastruktury.
  • Provádí implementaci, správu, optimalizaci serverové infrastruktury, zálohování a

obnovu dat na těchto systémech, správu uživatelských účtů.

  • Zajišťuje vzájemný zástup v oddělení informatiky v nutném rozsahu.
  • Po vlastním zaškolení provádí a zajišťuje průběžné vzdělávání stávajících a nových

zaměstnanců, zaměstnanců příspěvkových organizací města a obcí ve správním obvodu
ORP Kravaře v počítačových dovednostech (kancelářské aplikace, elektronická spisová
služba, specifické informační systémy).

  • Monitoruje provoz a využívání ICT.
  • Zajišťuje zvukový případně obrazový přenos z jednání zastupitelstva města na web.

stránkách města, popř. na oficiálním youtube live kanálu města Kravaře.

  • Zodpovídá za řízení kybernetické bezpečnosti a rizik v oblasti informatiky, zajištění

bezpečnosti a ochrany dat.

Požadované vzdělání: Minimálně středoškolské vzdělání technického směru

Předpoklady: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků
a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
Jiné požadavky:

  • Vysoké pracovní nasazení, samostatnost a časová flexibilita
  • Praxe a zkušenosti ve veřejné správě zejména v oblasti ICT výhodou
  • Dobré organizační, komunikační a analytické schopnosti
  • Lektorské dovednosti vítány
  • Morální předpoklady pro výkon práce ve veřejné správě
  • Schopnost týmové, ale i samostatné práce
  • Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič

Písemná přihláška k výběrovému řízení musí obsahovat:

  • Přesné označení výběrového řízení
  • Jméno, příjmení a titul uchazeče
  • Datum a místo narození
  • Státní příslušnost
  • Místo trvalého pobytu
  • Číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu u cizího státního občana
  • Kontaktní telefonní číslo
  • Datum a podpis uchazeče

K přihlášce se připojí tyto doklady:

  • Profesní životopis se zaměřením na popis vykonávaných činností
  • Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
  • Ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (v případě diplomu i vysvědčení

o státní zkoušce)

Písemnou přihlášku a výše uvedené materiály zasílejte poštou nebo odevzdejte osobně
na podatelnu městského úřadu nejpozději do 24. července do 17:00 hodin na adresu:
Město Kravaře
Náměstí 405/43
747 21 Kravaře
Na obálku uveďte „Neotvírat, výběrové řízení č.j. MUKR 11344/2023“ správce
informačních a komunikačních technologií a vlevo nahoře Vaše jméno, příjmení a
bydliště.
K výběrovému řízení (ústnímu pohovoru) budou pozvání uchazeči, kteří splňují požadované
podmínky ve vyhlášeném výběrovém řízení. Tito uchazeči budou vyzváni telefonicky nebo emailem k účasti v dalším kole s upřesněním data konání.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Aga24, s.r.o. | Aga24, s.r.o. | Český Těšín Český Těšín
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. listopadu
Vyšší policejní škola a Střední policejní škola Ministerstva vnitra v Praze | Vyšší policejní škola a… | Hrdlořezy, Praha Hrdlořezy, Praha
  • 29 220 – 45 120 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. října
RD Rýmařov s. r. o. | RD Rýmařov s. r. o. | Rýmařov Rýmařov
  • od 16 200 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
PVS Group s.r.o. | PVS Group s.r.o. | Nepomuk, Plzeň-jih Nepomuk, Plzeň-jih
  • od 20 160 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
Mondi Bags Štětí a.s. | Mondi Bags Štětí a.s. | Štětí Štětí
  • od 20 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 17. prosince
ROBLON, s.r.o. | ROBLON, s.r.o. | Žďár nad Sázavou Žďár nad Sázavou
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. ledna

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

bezpečnost na dobu neurčitou zájem zkušenost
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT