Správce, Správkyně Informačních A Komunikačních Technologií

Kravaře, Opava
21.710 – 31.820 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Město Kravaře hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

KO: Bendová Helena, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes odpovědní formulář.
Úplné znění výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách www.kravare.cz.

Druh práce: správce informačních a komunikačních technologií
Předpokládaný nástup: ihned po ukončení výběrového řízení nebo dohodou
Platové zařazení: 9. platová třída, (rozpětí 21.710 Kč – 31.820 Kč) platový stupeň podle
délky uznané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech
zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění)
Pracovní úvazek: 40 hodin týdně
Doba trvání pracovního poměru: na dobu neurčitou se zkušební dobou 3 měsíců
Místo výkonu práce: Městský úřad Kravaře, Kancelář úřadu, oddělení informatiky
Charakteristika vykonávané práce:

  • Podílí se na tvorbě strategické dokumentů úřadu týkající se ICT a na jejich aktualizaci.
  • Zajišťuje správnou funkci IS a chod aplikací, provádí jejich aktualizaci, dbá, aby byly

opatřeny všemi formálními náležitostmi, zavádí nový SW.

  • Zajišťuje komunikaci s dodavatelskými subjekty v oblasti ICT. Provádí dohled nad

úkony provedenými dodavatelskými subjekty.

  • Předkládá návrhy k zabezpečení chodu, obnovy a rozvoje ICT.
  • Provádí implementaci, správu, optimalizaci a konfiguraci síťové infrastruktury.
  • Provádí implementaci, správu, optimalizaci serverové infrastruktury, zálohování a

obnovu dat na těchto systémech, správu uživatelských účtů.

  • Zajišťuje vzájemný zástup v oddělení informatiky v nutném rozsahu.
  • Po vlastním zaškolení provádí a zajišťuje průběžné vzdělávání stávajících a nových

zaměstnanců, zaměstnanců příspěvkových organizací města a obcí ve správním obvodu
ORP Kravaře v počítačových dovednostech (kancelářské aplikace, elektronická spisová
služba, specifické informační systémy).

  • Monitoruje provoz a využívání ICT.
  • Zajišťuje zvukový případně obrazový přenos z jednání zastupitelstva města na web.

stránkách města, popř. na oficiálním youtube live kanálu města Kravaře.

  • Zodpovídá za řízení kybernetické bezpečnosti a rizik v oblasti informatiky, zajištění

bezpečnosti a ochrany dat.

Požadované vzdělání: Minimálně středoškolské vzdělání technického směru

Předpoklady: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků
a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
Jiné požadavky:

  • Vysoké pracovní nasazení, samostatnost a časová flexibilita
  • Praxe a zkušenosti ve veřejné správě zejména v oblasti ICT výhodou
  • Dobré organizační, komunikační a analytické schopnosti
  • Lektorské dovednosti vítány
  • Morální předpoklady pro výkon práce ve veřejné správě
  • Schopnost týmové, ale i samostatné práce
  • Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič

Písemná přihláška k výběrovému řízení musí obsahovat:

  • Přesné označení výběrového řízení
  • Jméno, příjmení a titul uchazeče
  • Datum a místo narození
  • Státní příslušnost
  • Místo trvalého pobytu
  • Číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu u cizího státního občana
  • Kontaktní telefonní číslo
  • Datum a podpis uchazeče

K přihlášce se připojí tyto doklady:

  • Profesní životopis se zaměřením na popis vykonávaných činností
  • Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
  • Ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (v případě diplomu i vysvědčení

o státní zkoušce)

Písemnou přihlášku a výše uvedené materiály zasílejte poštou nebo odevzdejte osobně
na podatelnu městského úřadu nejpozději do 24. července do 17:00 hodin na adresu:
Město Kravaře
Náměstí 405/43
747 21 Kravaře
Na obálku uveďte „Neotvírat, výběrové řízení č.j. MUKR 11344/2023“ správce
informačních a komunikačních technologií a vlevo nahoře Vaše jméno, příjmení a
bydliště.
K výběrovému řízení (ústnímu pohovoru) budou pozvání uchazeči, kteří splňují požadované
podmínky ve vyhlášeném výběrovém řízení. Tito uchazeči budou vyzváni telefonicky nebo emailem k účasti v dalším kole s upřesněním data konání.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Vyšší policejní škola a Střední policejní škola Ministerstva vnitra v Praze | Vyšší policejní škola a… | Hrdlořezy, Praha Hrdlořezy, Praha
  • 29 220 – 45 120 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. října
RD Rýmařov s. r. o. | RD Rýmařov s. r. o. | Rýmařov Rýmařov
  • od 16 200 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
PVS Group s.r.o. | PVS Group s.r.o. | Nepomuk, Plzeň-jih Nepomuk, Plzeň-jih
  • od 20 160 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
Mondi Bags Štětí a.s. | Mondi Bags Štětí a.s. | Štětí Štětí
  • od 20 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 17. prosince
ROBLON, s.r.o. | ROBLON, s.r.o. | Žďár nad Sázavou Žďár nad Sázavou
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. ledna

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

bezpečnost na dobu neurčitou zájem zkušenost
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT