- 42 000 – 48 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Charakteristika vykonávané práce: Koordinuje a usměrňuje přípravu a realizaci projektů veřejných investic a rekonstrukcí. Řízení, koordinace a kontrola práce oddělení realizace investičních akcí. Odpovědnost za splnění všech úkolů oddělení. Oddělení zejména zajišťuje realizaci investičních akcí Moravskoslezského kraje, spolupracuje v rámci odboru na přípravě, komplexním zpracování a dokončení investičních akcí, spolupracuje s projekčními kancelářemi, projektanty, dodavateli, dotčenými orgány státní správy. Úzce spolupracuje s příspěvkovými organizacemi v rámci realizace investičních akci. Podrobný popis naleznete ve funkční náplni.
Požadované vzdělání: VŠ stavebního nebo technického zaměření, v případně jiného zaměření VŠ je podmínkou prokázání praxe v oblasti realizace investiční činnosti.
Předpoklady: Dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků
a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
Jiné požadavky: Schopnost koncepčního a analytického myšlení. Umění jednat s lidmi, dobré komunikační schopnosti. Schopnost samostatné práce a aktivního přístupu k řešení problémů. Vysoké pracovní nasazení, orientace v předpisech upravujících stavební řízení a přípravu a realizaci staveb. Orientace v technické dokumentaci – výkresů pozemních staveb, pasportů.
Znalost zákona č. 129/2000 Sb., o krajích. V případě jiného vzdělání než stavebního, jsou podmínkou zkušenosti v oblasti stavebního zákona (zákon č. 183/2006 Sb.,
o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů). Uživatelská znalost práce na PC (zejména sada nástrojů Office 365, Internet), řidičský průkaz skupiny B k řízení referentského motorového vozidla
při pracovních cestách. Výhodou praxe na stejné či podobné pozici v oblasti veřejné správy nebo v oblasti investiční činnosti, znalost zpracování rozpočtů
a kalkulací staveb, praxe v řízení realizace staveb, znalost výběru dodavatelů, přípravy zadávacích podkladů pro poptávková řízení, základní znalost zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, zkušenosti s přípravou veřejných zakázek.
Požadované doklady:
Spolu s požadovanými doklady je možné doložit i pracovní posudek vydaný posledním zaměstnavatelem, má-li jej uchazeč k dispozici (doložení pracovního posudku je nepovinné).
Přihláška musí obsahovat: Přesné označení výběrového řízení, jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního příslušníka, e-mail, telefonní kontakt, datum a podpis. Lze využít vzor, který naleznete na https://www.msk.cz/cs/kariera/jak-se-prihlasit-a-kontakty-na-personalni-oddeleni-1589/.
Přihlášku a výše uvedené materiály doručte osobně, prostřednictvím doručovacích služeb, datovou schránkou, popřípadě e-mailem s minimálně zaručeným elektronickým podpisem na podatelnu krajského úřadu v době úředních hodin podatelny do 28. 10. 2021 na adresu: MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ – KRAJSKÝ ÚŘAD, odbor kancelář ředitele krajského úřadu, oddělení personální, 28. října 117, 702 18 Ostrava, v zalepené obálce
s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – neotvírat, s uvedením adresy podavatele. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Přílohy přihlášky se uchazečům nevrací, je možné si je osobně vyzvednout do 30 dnů po obdržení vyrozumění o výsledku výběrového řízení. Nevyzvednuté přílohy přihlášky budou skartovány.
Termín rozhovorů s vybranými uchazeči a časový harmonogram budou uvedeny v elektronické pozvánce nebo oznámeny telefonicky. Ostatní uchazeči budou vyrozuměni o výsledku po ukončení výběrového řízení emailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?