- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek

zabezpečení provozu, údržby a rozvoje informačních a komunikačních technologií úřadu, • zabezpečení provozu a běžné údržby veškeré výpočetní a komunikační (telefonní) techniky úřadu, • zabezpečení správy dat, jejich bezpečnosti a zálohování, • Zabezpečení komplexní správy, údržby a rozvoje počítačové sítě (LAN) úřadu, • zajišťování podpory uživatelů programového vybavení, • zabezpečení komunikace úřadu se systémem základních registrů a s dalšími systémy veřejné správy, • spolupráce na přípravě, zadávání a realizaci veřejných zakázek z oblasti ICT, • zabezpečení provozu a rozvoje městských kamerových systémů.
Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
Přihlášku k výběrovému řízení je možné stáhnout na: https://www.mestokaplice.cz/kancelar-starosty-a-tajemnika/mestsky-urad-64#dokumenty
K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady:
Osobní údaje uvedené v přihlášce budou zpracovávány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení v souladu s platnými právními předpisy.
Poskytnuté materiály obsahující osobní údaje budou po skončení výběrového řízení neúspěšnému uchazeči vráceny.
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášky: přihlášku doručte nejpozději do 24.03.2025 do 12 hod. osobně na podatelnu nebo prostřednictvím doručovacích služeb, datovou schránkou, popř emailem se zaručeným elektronickým podpisem, na podatelnu městského úřadu na adresu Městský úřad Kaplice, Náměstí 70, 382 41 Kaplice. Uzavřenou obálku označte: Výběrové řízení: referent KSaT informatik– neotevírat.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?