- 75 000 – 85 000 Kč
- Plný úvazek
Upřesňující informace:
Charakteristika vykonávané práce: Vedoucí oddělení správy informačních systémů odboru informatiky zastřešuje činnost oddělení, které se zabývá zejména podporou programových řešení v rámci Krajského úřadu Jihomoravského kraje (ekonomický systém, spisová služba, personalistika, GIS, tvorba certifikátů, tisková řešení, …) a dále i správou webových připojení k centrálně provozovaným agendám (CzechPoint, dotační systémy Benefit,..). V rámci oddělení jsou zajišťovány úkoly i v oblasti webové prezentace dat, správy databází, technické podpory uživatelů (včetně správy HW) i audiotechniky v zasedacích místnostech úřadu. Podílí se na realizaci projektu „Krajské služby eGovernmentu v Jihomoravském kraji“ a odpovídá za realizaci jeho částí spadající do působnosti oddělení.
Zaměstnanecké výhody:
stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou,
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 18. ledna 2022. Přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personálních věcí a vzdělávání, Žerotínovo nám. 449/3, 601 82 Brno. Všechny požadavky a předpoklady uchazeče musí být splněny do termínu podání přihlášky do výběrového řízení.
Úplné informace o volném pracovním místě naleznete zde:
https://eud.jmk.cz/Gordic/Ginis/App/UDE01/Dokument.aspx?file=KUJM0B43I0L0&pc=0&filepri=KUJM0B43I0L0

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.