- 36 000 Kč
- Plný úvazek
Náplň práce: péče a servis stávajících a příchozích klientů s možností rozvoje nových obchodních vztahů, inkaso pojistného, konzultace a výběr vhodných produktů dle potřeb klientů, vedení obchodních jednání na pobočce, evidence a vyřizování požadavků zákazníků a dalších obchodních i administrativních aktivit.
Očekáváme: min. SŠ vzdělání s maturitou a trestní bezúhonnost, uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook), výborná znalost českého jazyka podmínkou (případně slovenského jazyka), příjemný hlasový projev a vystupování, praxe výhodou (nikoliv podmínkou), energická, ale i empatická osobnost, schopná zvládat stresové situace, chuť učit se novým věcem a schopnost týmové spolupráce, pečlivost, orientace na klienta, flexibilita, aktivní přístup ke svěřeným úkolům, samostatnost, zodpovědnost a loajalita vůči firmě.
Nabízíme: zázemí stabilní společnosti, zaměstnanecký pracovní poměr, odpovídající mzdové ohodnocení – základní mzda + odměny, nadstandardní zaměstnanecké výhody, příjemné pracovní prostředí, rozvojový systém zaškolení a následného vzdělávání, pracovní smlouvu na dobu určitou 1 rok s následným prodloužením na dobu neurčitou.
Zaměstnanecké výhody: Služební tel., notebook, příspěvky na stravování, penzijní připojištění, životní pojištění, nadstandardní zdravotní péče, benefitní programy.
Kontakt možný osobně na adrese: nám. 9. května 1, 680 01 Boskovice, telefonicky v čase 8.00–17.00 hod na č. zobrazit tel. číslo nebo na e-mail. adrese: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?