- 22 000 – 33 800 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Náplň práce: péče a servis stávajících a příchozích klientů s možností rozvoje nových obchodních vztahů, inkaso pojistného, konzultace a výběr vhodných produktů dle potřeb klientů, vedení obchodních jednání na pobočce, evidence a vyřizování požadavků zákazníků a dalších obchodních i administrativních aktivit.
Očekáváme: min. SŠ vzdělání s maturitou a trestní bezúhonnost, uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook), výborná znalost českého jazyka podmínkou (případně slovenského jazyka), příjemný hlasový projev a vystupování, praxe výhodou (nikoliv podmínkou), energická, ale i empatická osobnost, schopná zvládat stresové situace, chuť učit se novým věcem a schopnost týmové spolupráce, pečlivost, orientace na klienta, flexibilita, aktivní přístup ke svěřeným úkolům, samostatnost, zodpovědnost a loajalita vůči firmě.
Nabízíme: zázemí stabilní společnosti, zaměstnanecký pracovní poměr, odpovídající mzdové ohodnocení – základní mzda + odměny, nadstandardní zaměstnanecké výhody, příjemné pracovní prostředí, rozvojový systém zaškolení a následného vzdělávání, pracovní smlouvu na dobu určitou 1 rok s následným prodloužením na dobu neurčitou.
Zaměstnanecké výhody: Služební tel., notebook, příspěvky na stravování, penzijní připojištění, životní pojištění, nadstandardní zdravotní péče, benefitní programy.
Kontakt možný osobně na adrese: nám. 9. května 1, 680 01 Boskovice, telefonicky v čase 8.00–17.00 hod na č. zobrazit tel. číslo nebo na e-mail. adrese: e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.