- 31 570 – 40 250 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Náplň práce: péče a servis stávajících a příchozích klientů s možností rozvoje nových obchodních vztahů, inkaso pojistného, konzultace a výběr vhodných produktů dle potřeb klientů, vedení obchodních jednání na pobočce, evidence a vyřizování požadavků zákazníků a dalších obchodních i administrativních aktivit.
Očekáváme: min. SŠ vzdělání s maturitou a trestní bezúhonnost, uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook), výborná znalost českého jazyka podmínkou (případně slovenského jazyka), příjemný hlasový projev a vystupování, praxe výhodou (nikoliv podmínkou), energická, ale i empatická osobnost, schopná zvládat stresové situace, chuť učit se novým věcem a schopnost týmové spolupráce, pečlivost, orientace na klienta, flexibilita, aktivní přístup ke svěřeným úkolům, samostatnost, zodpovědnost a loajalita vůči firmě.
Nabízíme: zázemí stabilní společnosti, zaměstnanecký pracovní poměr, odpovídající mzdové ohodnocení – základní mzda + odměny, nadstandardní zaměstnanecké výhody, příjemné pracovní prostředí, rozvojový systém zaškolení a následného vzdělávání, pracovní smlouvu na dobu určitou 1 rok s následným prodloužením na dobu neurčitou.
Zaměstnanecké výhody: Služební tel., notebook, příspěvky na stravování, penzijní připojištění, životní pojištění, nadstandardní zdravotní péče, benefitní programy.
Kontakt možný osobně na adrese: nám. 9. května 1, 680 01 Boskovice, telefonicky v čase 8.00–17.00 hod na č. zobrazit tel. číslo nebo na e-mail. adrese: e-mail přes
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.