Sales support (od 30.000 Kč)

Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Hledáme nového člena do našeho týmu, který bude pomáhat kolegům napříč celou firmou. V práci se nebudete nudit a stanete se brzy nepostradatelným prvkem našeho kolektivu. Na druhou stranu díky neustálému rozšiřování naší pobočky je tato pozice perspektivní i z hlediska dalšího personálního růstu.

Náplň práce:

spolupráce s obchodním oddělením nových instalací

  • evidence poptávek a registrace základních údajů do CRM
  • příprava informací a podkladů pro vypracování cenových nabídek
  • hlídání komunikace se zákazníky (termíny nabídek, odpovědi zákazníkům, apod.)
  • komunikace s kolegy ze Španělska – logistika, reklamace, marketing

spolupráce s back-office

  • archivace zakázek NI-MOD (skenování, nahrávání do CRM)
  • chystání podkladů pro fakturaci zakázek
  • fakturace zakázek NI-MOD
  • evidence milníků zakázek do CRM

kontrola došlé pošty a distribuce dále v rámci poboček Brno a Praha

agenda spojená s logistikou/nákupem poboček Praha a Brno

Co od Vás očekáváme:

  • zkušenosti z obchodu nebo administrativní podpory, ideálně technický sektor, ale není podmínkou
  • pracujete systematicky, hlídáte si detaily a nenecháte nic vyšumět
  • ovládáte Outlook a Excel, práce s interními systémy Vám nedělají problém
  • ovládáte anglický jazyk – psaná forma
  • profesionální komunikace se zákazníky a dodavateli
  • základní technické povědomí je výhodou – zbytek Vás naučíme

Co Vám můžeme nabídnout:

  • pracovní smlouva na dobu neurčitou (možný je i částečný úvazek)
  • služební telefon, notebook,
  • bonusy/prémie
  • možnost kariérního růstu na pozici junior obchodního zástupce NI-MOD
  • místo výkonu práce Brno (vzdálená spolupráce s pobočkou Praha)

firemní benefity:

  • firemní akce
  • flexibilní začátek/konec pracovní doby
  • individuální rozvržení pracovní doby
  • možnost občasné práce z domova
  • vlastní organizace náplně práce
  • kurzy, školení
  • účast na zahraničních konferencích
  • dovolená 5 týdnů (4 týdny + 5 dní sick days)
  • příspěvek na penzijní/životní připojištění
  • stravenky/příspěvek na stravování
  • multisport karta

 

Další informace:

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

 

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.

 

Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

 

Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy a prémie
  • Možnost kariérního růstu
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření a pojištění

Sídlo firmy

Jobs Contact Personal, s.r.o.
Křenová 531/69a
602 00 Brno

IČO: 17181879
Datová schránka: hkna55h
Další informace:
GPS: 49.191548285277,16.621667943156,
S-JTSK: -596991.32 -1161246.40, RUIAN: 78790344

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.