- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pro kancelář v Boskovicích hledáme zaměstnance, jehož NÁPLNÍ PRÁCE BUDE:
péče o stávající klientelu a rozvoj obchodních vztahů u nových klientů, konzultace a výběr vhodných produktů dle potřeb klientů, vedení obchodních jednání na pobočce, evidence požadavků zákazníků a dalších obchodních aktivit
OČEKÁVÁME:
uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook), výborná znalost českého jazyka podmínkou (případně slovenského jazyka), příjemný hlasový projev a vystupování, praxe výhodou, energická, ale i empatická osobnost, schopná zvládat stresové situace, chuť učit se novým věcem a schopnost týmové spolupráce, pečlivost, orientace na klienta, flexibilita, aktivní přístup ke svěřeným úkolům, samostatnost, zodpovědnost a loajalita vůči firmě
NABÍZÍME:
zázemí stabilní pojišťovny, zaměstnanecký pracovní poměr se mzdou od 15.000, odpovídající mzdové ohodnocení – základní mzda + odměny, nadstandardní zaměstnanecké výhody, příjemné pracovní prostředí, rozvojový systém školení. Služební tel., notebook, příspěvky na stravování, PP, ŽP, nadstandardní zdravotní péče
POKUD VÁS ZAUJALA TATO NABÍDKA:
zašlete svůj životopis s fotografií na adresu: e-mail přes
nebo volejte na tel. zobrazit tel. číslo
případně se za námi zastavte osobně na adrese:
Kooperativa pojišťovna, a. s.
Vienna Insurance Group
nám. 9. května 1
680 01 Boskovice
Kontaktní osoba: Michal Dokoupil

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.