- 30 000 – 59 000 Kč
- Plný úvazek

CHARAKTERISTIKA: správa budovy, samostatný výkon drobných staveb. a údržbář. prací, příp. koordinace prací a přebírání výsledů práce od údržb. a opravář., příp. jiných odborných firem, obsluha systému kontroly vytápění, klimatizace, údržba zeleně (sekání trávy, v zimním obd. úklid sněhu), dohled nad úklid. činnostmi spojenými s udržováním čistoty a pořádku ve svěřených objektech a jejím okolí, dohled nad bezpečnost. opatřeními, kontrola dodržování domovního řádu a dalších předpisů vč. zajištění odemykání a zamykání budovy v souladu s domovním řádem a stanovenými podmínkami, příp. spolupráce a koordinace s bezpečnostní službou, dozor nad správným používáním společných prostor budovy, dozor výtahů. DOVEDNOSTI: technický typ, praxe na obdobné pozici výhodou, běžná uživatelská znalost práce na PC, řidičské oprávnění sk. B výhodou, komunikativnost, zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost. VZDĚLÁNÍ: min. střední odborné s výučním listem. PRAC. POMĚR: 100% úv., prac. sml. bude uzavřena na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení, mzdová tř. B2 podle vnitřního mzdového předpisu. NÁSTUP: 1.9.2021.
Nabízené výhody: ubytování, podnikové stravování, dovolená navíc, předškolní zařízení.
Bližší info Vám poskytne p. M. Varvařovský, vedoucí refer. provozu budov a správy majetku, tel: zobrazit tel. číslo nebo S. Röschová, tel: zobrazit tel. číslo . Struktur. životopis doručte e-mailem (e-mail přes ). Volné místo je od 4.8.2021 zveřejněno na úřední desce TUL (https://www.tul.cz/univerzita/uredni-deska/kariera/).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?