- 30 000 – 59 000 Kč
- Plný úvazek
CHARAKTERISTIKA: správa budovy, samostatný výkon drobných staveb. a údržbář. prací, příp. koordinace prací a přebírání výsledů práce od údržb. a opravář., příp. jiných odborných firem, obsluha systému kontroly vytápění, klimatizace, údržba zeleně (sekání trávy, v zimním obd. úklid sněhu), dohled nad úklid. činnostmi spojenými s udržováním čistoty a pořádku ve svěřených objektech a jejím okolí, dohled nad bezpečnost. opatřeními, kontrola dodržování domovního řádu a dalších předpisů vč. zajištění odemykání a zamykání budovy v souladu s domovním řádem a stanovenými podmínkami, příp. spolupráce a koordinace s bezpečnostní službou, dozor nad správným používáním společných prostor budovy, dozor výtahů. DOVEDNOSTI: technický typ, praxe na obdobné pozici výhodou, běžná uživatelská znalost práce na PC, řidičské oprávnění sk. B výhodou, komunikativnost, zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost. VZDĚLÁNÍ: min. střední odborné s výučním listem. PRAC. POMĚR: 100% úv., prac. sml. bude uzavřena na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení, mzdová tř. B2 podle vnitřního mzdového předpisu. NÁSTUP: 1.9.2021.
Nabízené výhody: ubytování, podnikové stravování, dovolená navíc, předškolní zařízení.
Bližší info Vám poskytne p. M. Varvařovský, vedoucí refer. provozu budov a správy majetku, tel: zobrazit tel. číslo nebo S. Röschová, tel: zobrazit tel. číslo . Struktur. životopis doručte e-mailem (e-mail přes ). Volné místo je od 4.8.2021 zveřejněno na úřední desce TUL (https://www.tul.cz/univerzita/uredni-deska/kariera/).

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.