- 25 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Pracoviště: rektorát Technické univerzity v Liberci
Úvazek:100 % (40 hod./týden)
Mzdové zařazení: mzdová třída B4 dle Vnitřního mzdového předpisu TUL, mzda v návaznosti na předchozí odbornou praxi, možnost přiznání osobního příplatku
Pracovní smlouva: na dobu určitou v délce 1 roku s možností prodloužení
Nástup: 1. 9. 2021 nebo dle dohody
Termín podání přihlášek do 31. 8. 2021
Náplň práce: Samostatná/ý účetní zajišťuje prvotní evidenci jednotlivých činností účetní jednotky a účtování jednotlivých oblastí finančního účetnictví: vedení příslušné účetní evidence a záznamů v souladu s vnitřními předpisy účetní jednotky, zajišťování fakturace v účetní jednotce, měsíční kontrola správnosti zaúčtování, kontrola saldokonta odběratelů, vystavování upomínek, inventura přidělených účtů, spolupráce při inventarizaci majetku a závazků, zpracování účetních dokladů pro automatizované zpracovávání, pokladní v hlavní pokladně TUL (sjednána hmotná odpovědnost)
Požadavky: středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou nejlépe ekonomického zaměření, odborná praxe na obdobné pozici, orientace v oblasti účetnictví a daní, zkušenost s vícezdrojovým nebo projektovým financováním výhodou, znalost práce v programu Vema výhodou, zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, velmi dobrá znalost MS Office
Nabízené výhody: ubytování, podnikové stravování, dovolená navíc, předškolní zařízení
Zaujaly Vás výše uvedené informace? Pokud ano, pošlete prosím níže požadované dokumenty na e-mailovou adresu: e-mail přes nebo na adresu Technické univerzity v Liberci.
K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy tyto dokumenty: strukturovaný profesní životopis se stručnou charakteristikou dosavadní odborné praxe, kopie dokladů o dosaženém vzdělání
Podrobnější informace naleznete na webu TUL: https://www.tul.cz/univerzita/uredni-deska/kariera/
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?