- 28 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
PŘEMÝŠLÍŠ O ZMĚNĚ? ZKUS TO S NÁMI! :-)
Co Tě čeká?
Tvoje činnost v naší firmě bude v následujících oblastech:
Montáže a servis zabezpečovacích systémů, kamerových systémů, požární signalizace, přístupových systémů, domovních telefonů/videotelefonů, datových rozvodů pro IT.
Nelekej se rozsahu, není nutná znalost všeho najednou, většina techniků začíná od jednoho systému :-)
Jaké znalosti a dovednosti bys měl mít?
Pro samostatnou práci je nutné mít kvalifikaci – vzdělání v oboru elektro. Vyhláška 50/1978 – min. par. 5. (rozšíření na par. 6–7 lze získat u naší firmy).
Budeš potřebovat řidičské oprávnění min. sk. B + aktivní řízení vozidla.
Aktivní zájem o práci v tomto oboru – pokud člověk dělá, co ho baví, je to vidět.
Zodpovědnost za provedenou práci – ne vždy se vše povede napoprvé…
Pečlivost a dodržování firemních zvyklostí – podle naší firemní „kuchařky“.
Ochotu vzdělávat se – pokud chceš jít s dobou dopředu a také s platem nahoru…
Znalost práce na PC – úroveň základní úroveň administrátora.
Splnění základní administrativy spojené s prováděnou prací. Bez papírů to prostě nejde…
Slušná komunikační úroveň se zákazníkem. Zákazník má vždycky pravdu :-)
Výhodou bude, pokud budeš umět:
Praxe ve stejném oboru.
Nekuřák – není podmínkou, ale výhodou.
Co Ti můžeme nabídnout?
Jsme stabilní menší firma rodinného typu s dlouholetou tradicí.
Spolupracujeme se spřátelenými společnostmi v oblasti bezpečnosti.
Držíme krok s dobou – seznámení s novými technologiemi.
Preferujeme týmovou práci – spolupráci techniků mezi sebou.
Individuální pracovní doba a individuální přístup.
(Plat cca 30–40 tis. Kč čistého)
Co Tě můžeme naučit a co od nás můžeš očekávat?
Programování a nastavování výše uvedených systémů.
Prohloubení znalostí administrátora PC.
Účast na různých školeních pořádaných výrobci systémů.
Možnost zapůjčení jakýchkoliv zařízení pro samostudium a seznámení s nimi.
Seznámení s novinkami uváděnými na trh (jdeme s dobou).
ZAVOLEJ, NEBO MI NAPIŠ MAIL, ZA ZEPTÁNÍ NIC NEDÁŠ – A PŘIJĎ SE K NÁM PODÍVAT! :-)
Petr Svoboda, tel. zobrazit tel. číslo , jednatel společnosti CMS-SERVICE s.r.o.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.