- 35 000 – 42 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
PŘEMÝŠLÍŠ O ZMĚNĚ? ZKUS TO S NÁMI! :-)
Co Tě čeká?
Tvoje činnost v naší firmě bude v následujících oblastech:
Montáže a servis zabezpečovacích systémů, kamerových systémů, požární signalizace, přístupových systémů, domovních telefonů/videotelefonů, datových rozvodů pro IT.
Nelekej se rozsahu, není nutná znalost všeho najednou, většina techniků začíná od jednoho systému :-)
Jaké znalosti a dovednosti bys měl mít?
Pro samostatnou práci je nutné mít kvalifikaci – vzdělání v oboru elektro. Vyhláška 50/1978 – min. par. 5. (rozšíření na par. 6–7 lze získat u naší firmy).
Budeš potřebovat řidičské oprávnění min. sk. B + aktivní řízení vozidla.
Aktivní zájem o práci v tomto oboru – pokud člověk dělá, co ho baví, je to vidět.
Zodpovědnost za provedenou práci – ne vždy se vše povede napoprvé…
Pečlivost a dodržování firemních zvyklostí – podle naší firemní „kuchařky“.
Ochotu vzdělávat se – pokud chceš jít s dobou dopředu a také s platem nahoru…
Znalost práce na PC – úroveň základní úroveň administrátora.
Splnění základní administrativy spojené s prováděnou prací. Bez papírů to prostě nejde…
Slušná komunikační úroveň se zákazníkem. Zákazník má vždycky pravdu :-)
Výhodou bude, pokud budeš umět:
Praxe ve stejném oboru.
Nekuřák – není podmínkou, ale výhodou.
Co Ti můžeme nabídnout?
Jsme stabilní menší firma rodinného typu s dlouholetou tradicí.
Spolupracujeme se spřátelenými společnostmi v oblasti bezpečnosti.
Držíme krok s dobou – seznámení s novými technologiemi.
Preferujeme týmovou práci – spolupráci techniků mezi sebou.
Individuální pracovní doba a individuální přístup.
(Plat cca 30–40 tis. Kč čistého)
Co Tě můžeme naučit a co od nás můžeš očekávat?
Programování a nastavování výše uvedených systémů.
Prohloubení znalostí administrátora PC.
Účast na různých školeních pořádaných výrobci systémů.
Možnost zapůjčení jakýchkoliv zařízení pro samostudium a seznámení s nimi.
Seznámení s novinkami uváděnými na trh (jdeme s dobou).
ZAVOLEJ, NEBO MI NAPIŠ MAIL, ZA ZEPTÁNÍ NIC NEDÁŠ – A PŘIJĎ SE K NÁM PODÍVAT! :-)
Petr Svoboda, tel. zobrazit tel. číslo , jednatel společnosti CMS-SERVICE s.r.o.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?