- 120 000 Kč
- Plný úvazek
CHARAKTERISTIKA: samostatné vedení mzdové agendy, zpracování mezd, ELDP, roční zpracování daní, provádění srážek pojistného, daní, exekucí, insolvencí, zpracování dávek nemocenského pojištění, aktivní spolupráce při zavádění nových informačních systémů. DOVEDNOSTI: odborná praxe na obdobné pozici min. 2 roky, znalost mzdového účetnictví, související pracovněprávní legislativy, znalost anglického jazyka a schopnost pracovat s anglickým textem na úrovni B1, uživatelská znalost práce na PC (MS Excel, MS Word), znalost mzdového programu VEMA výhodou, zkušenosti se zaváděním personálních informačních systémů výhodou, znalost legislativy spojené se zaměstnávání občanů ostatních zemí výhodou. VZDĚLÁNÍ: středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou nejlépe ekonomického zaměření. PRAC. POMĚR: 100% úvazek, prac. smlouva – doba určitá 1 rok s možností prodloužení. NÁSTUP: 1.9.2023/dle dohody. MZDOVÉ ZAŘAZENÍ: mzd. tř. B4, mzda od 34 000 Kč/měsíc dle Vnitřního mzdového předpisu.
Nabízené výhody: ubytování, podnikové stravování, dovolená navíc, předškolní zařízení.
K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy tyto dokumenty: a) strukturovaný profesní životopis se stručnou charakteristikou dosavadní odborné praxe, b) kopie dokladů o ukončeném vzdělání, c) výpis z rejstříku trestů, ne starší 3 měsíců, d) motivační dopis. Přihlášku s dokumenty zašlete e-mailem nebo poštou na uvedenou adresu do 19.6.2023. Výběrové řízení je od 18.5.2023 zveřejněno na úřední desce TUL.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.