- Plný úvazek
Obecná charakteristika pracovní náplně:
- komplexní správa bytového a nebytového fondu města,
- evidence smluv, zúčtování plateb,
- zajišťování oprav a údržby bytového fondu,
- další činnosti související s hospodářskou činností města.
Předpoklady pro přijetí uchazeče:
- fyzická osoba, která je státním občanem ČR, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má na území ČR trvalý pobyt,
- dosáhla věku 18 let,
- je způsobilá k právním úkonům,
- je bezúhonná,
- ovládá jednací jazyk.
Požadované vzdělání:
- minimálně středoškolské vzdělání,
- dobrou uživatelskou znalost práce na PC (aplikace MS Windows, MS Office, aj.),
- samostatnost, pečlivost, odpovědnost, spolehlivost,
- dobré komunikační a organizační schopnosti,
- řidičský průkaz skupiny B.
Výhodou:
- předchozí pracovní praxe na obdobné pozici nebo zkušenosti v oblasti správy bytového fondu obce,
- orientace ve veřejné správě.
Platové podmínky:
Řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, a Nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě ve znění pozdějších předpisů (9. platová třída).
Nabízíme:
- 5 týdnů dovolené,
- 3 dny indispozičního volna,
- pružná pracovní doba,
- benefity sociálního fondu (příspěvek na stravování, poukázky Unišeky+, příspěvek na penzijní připojištění),
- zajištění stabilního stravování v restauraci města (závodní stravování),
- odborný rozvoj,
- dle dosahovaných pracovních výsledků a pravidel hodnocení možnost poskytnutí nenárokových složek platu (osobní příplatek, odměna).
Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení, titul,
- datum a místo narození,
- státní příslušnost,
- místo trvalého pobytu,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- kontaktní adresa a telefon,
- datum a podpis.
K přihlášce připojí uchazeč tyto dokumenty:
- strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se výše uvedené charakteristiky pracovní náplně,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydá, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Lhůta pro podání přihlášky:
Přihlášku s požadovanými doklady lze podat poštou nebo osobně na podatelnu Městského úřadu Moravský Beroun, náměstí 9. května 4, 793 05 Moravský Beroun, a to nejpozději do 12. ledna 2022 do 17:00 hodin, kdy přihláška musí být doručena na městský úřad.
Obálku označte: „referent ÚHČ – NEOTVÍRAT“.
Kontaktní pracovník:
Ing. Antonín Hájek, MBA, vedoucí odboru správy majetku a komunálních služeb, tel. zobrazit tel. číslo , mobil: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes .