Vedoucí Finančního odboru Městského úřadu Moravský Beroun

Moravský Beroun
29.240 – 40.220 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Město Moravský Beroun hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

Obecná charakteristika pracovní náplně:

  • řízení odboru v rozsahu odpovědnosti vedoucího úředníka,
  • tvorba návrhu rozpočtu města a průběžné sledování jeho plnění včetně návrhů jeho změn, zpracovávání ekonomických rozborů a rozborů hospodaření města,
  • zpracování účetní závěrky a návrhu závěrečného účtu města,
  • sledování čerpání a zajišťování vyúčtování účelových prostředků poskytovaných z nadřízených rozpočtů,
  • zpracování podkladů pro přijetí dotací,
  • tvorba podkladů pro daňová přiznání,
  • spolupráce s příspěvkovými organizacemi města, koordinace a kontrola jejich činnosti.

Předpoklady pro přijetí uchazeče:

  • fyzická osoba, která je státním občanem ČR, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má na území ČR trvalý pobyt; dosáhla věku 18 let; je způsobilá k právním úkonům; je bezúhonná; ovládá jednací jazyk.

Požadujeme:

  • minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru ekonomika,
  • orientaci v problematice veřejné správy,
  • orientace v právních předpisech, zejména:
  • zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů,
  • zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů,
  • zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů,
  • zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů,
  • vyhláška MF č. 412/2021 Sb., o rozpočtové skladbě, ve znění pozdějších předpisů,
  • samostatnost v rozhodování, flexibilita, pracovní nasazení, uživatelskou znalost práce na PC (aplikace MS Windows, MS Office, aj., dobré komunikační a organizační schopnosti, pečlivost, odpovědnost, spolehlivost, schopnost řídit, vést a motivovat pracovní kolektiv.

Výhodou:

  • předchozí pracovní praxe na vedoucí pozici a ve veřejné správě,
  • zkušenosti z oblasti veřejných financí u územních samosprávných celků,
  • zvláštní odborná způsobilost pro správní činnost při správě daní, poplatků a jiných obdobných peněžitých plnění,
  • znalost účetního systému Ginis.

Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti: jméno, příjmení, titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu; číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana; kontaktní adresa a telefon; datum a podpis.
K přihlášce připojí uchazeč tyto dokumenty:

  1. strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech týkajících se výše uvedené charakteristiky pracovní náplně včetně doby praxe v daném oboru,
  2. originál nebo ověřenou kopii výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
  3. ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  4. originál lustračního osvědčení v souladu se zákonem č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších právních předpisů (dále jen „zákon č. 451/1991 Sb.“); nevyžaduje se od občanů narozených po 01.12.1971, originál lustračního osvědčení lze nejpozději předložit při osobním pohovoru v rámci výběrového řízení, pokud bude uchazeč k osobnímu pohovoru vyzván (v přihlášce je nutné tuto skutečnost uvést),
  5. čestné prohlášení ve smyslu ustanovení § 2 odst. 1 zákona č. 451/1991 Sb..

Lhůta pro podání přihlášky:
Přihlášku s požadovanými doklady lze podat poštou nebo osobně na podatelnu Městského úřadu Moravský Beroun, náměstí 9. května 4, 793 05 Moravský Beroun, a to nejpozději do 23.1.2023 do 17:00 hodin, kdy přihláška musí být doručena na podatelnu městského úřadu. K pozdějším podáním nebude přihlíženo.
Obálku označte: „VŘ 1/2023 vedoucí FO – NEOTVÍRAT“.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR | D.A.S. právní ochrana,… | Celá ČR Celá ČR
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 14. října
Trenkwalder a.s. | Trenkwalder a.s. | Zábřeh Zábřeh
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. října
SULCO Automotive Group, s.r.o. | SULCO Automotive Group, s.r.o. | Opava Opava
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října
IKTUS, s.r.o. | IKTUS, s.r.o. | Zátor Zátor
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 13. října
SMS finance, a.s. | SMS finance, a.s. | Hodolany, Olomouc Hodolany, Olomouc
  • 60 000 – 100 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. října
Město Rokytnice v Orlických horách | Město Rokytnice v Orlických… | Rokytnice v Orlických horách Rokytnice v Orlických horách
  • 23 390 – 34 370 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. června
GESTAMP LOUNY s.r.o. | GESTAMP LOUNY s.r.o. | Velemyšleves Velemyšleves
  • od 22 600 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 11. června
KOITO CZECH s.r.o. | KOITO CZECH s.r.o. | Žatec, Louny Žatec, Louny
  • 24 000 – 29 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 11. června
Carlsbad Hotels Group s.r.o. | Carlsbad Hotels Group s.r.o. | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • od 18 500 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 11. června
THERMAL-F, a.s. | THERMAL-F, a.s. | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • od 26 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 11. června
NSE Solutions, s.r.o. | NSE Solutions, s.r.o. | Jindřichův Hradec Jindřichův Hradec
  • 40 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. července
AmRest s.r.o. | AmRest s.r.o. | Uherské Hradiště Uherské Hradiště
  • 22 500 – 28 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. července
Michal Jelínek | Michal Jelínek | Prostějov Prostějov
  • od 20 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 12. června
MB TOOL s.r.o. | MB TOOL s.r.o. | Prostějov Prostějov
  • od 22 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 12. června
HDR SERVIS s.r.o. | HDR SERVIS s.r.o. | Prostějov Prostějov
  • 45 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 12. června
Michal Jelínek | Michal Jelínek | Prostějov Prostějov
  • 20 000 – 24 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 12. června
HZ servis, v.o.s. | HZ servis, v.o.s. | Dětkovice, Prostějov Dětkovice, Prostějov
  • 45 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. června
JISTU recruitment s.r.o. | JISTU recruitment s.r.o. | Německo Německo
  • 40 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. července
GastrPro s.r.o. | GastrPro s.r.o. | Brno Brno
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 10. července

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
ČSOB Stavební spořitelna, a.s., SMS finance, a.s., Broker Investment, s.r.o., Česká pošta, s.p., Grafton Recruitment s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Jobs Contact Personal, s.r.o., ARCgroup s.r.o., Věra Pietrasová, Jakub Vyskočil, LPP Czech Republic, s.r.o., D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR, Randstad HR Solutions s.r.o., Trenkwalder a.s., ARAMARK, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., EVROPA services Czech s.r.o., SULCO Automotive Group, s.r.o., IKTUS, s.r.o., Investiční spoření jednoduše s.r.o., MAXIN'S People Czech, s.r.o., SAFE LOGIC s.r.o., ZLKL, s. r. o., Krajské ředitelství policie Olomouckého kraje, DACH-IZOL s.r.o., Partners Financial Services, a.s., JARO pojištění s.r.o., TextilEco a.s., JCOS s.r.o., Jan Holínka, NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Manažer / manažerka v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Marketingový asistent / asistentka, Marketingový specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Vedoucí obchodu, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Marketingový manažer / manažerka, Obchodní ředitel / ředitelka (CSO), Obchodní manažer / manažerka, Oblastní ředitel / ředitelka, Oblastní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, Provozní ředitel / ředitelka (COO), Technický ředitel / ředitelka (CTO), Výkonný ředitel / ředitelka, Výrobní ředitel / ředitelka (CTO), Konstruktér / Konstruktérka, Projektant / Projektantka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Online marketing, Mzdový / mzdová účetní, Vývojový inženýr / inženýrka, Procesní inženýr / inženýrka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Celá ČR, Prostějov, centrum, Olomouc, Konice, Prostějov, Nový Jičín, Přerov, Hranice, okres Přerov, Zábřeh, Uničov, Krnov, Opava, Zátor, Šumperk, Mohelnice, okres Šumperk, Loštice, Holice, Olomouc, Hodolany, Olomouc, Litovel

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

zkušenost