Obecná charakteristika pracovní náplně:
- řízení odboru v rozsahu odpovědnosti vedoucího úředníka,
- tvorba návrhu rozpočtu města a průběžné sledování jeho plnění včetně návrhů jeho změn, zpracovávání ekonomických rozborů a rozborů hospodaření města,
- zpracování účetní závěrky a návrhu závěrečného účtu města,
- sledování čerpání a zajišťování vyúčtování účelových prostředků poskytovaných z nadřízených rozpočtů,
- zpracování podkladů pro přijetí dotací,
- tvorba podkladů pro daňová přiznání,
- spolupráce s příspěvkovými organizacemi města, koordinace a kontrola jejich činnosti.
Předpoklady pro přijetí uchazeče:
- fyzická osoba, která je státním občanem ČR, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má na území ČR trvalý pobyt; dosáhla věku 18 let; je způsobilá k právním úkonům; je bezúhonná; ovládá jednací jazyk.
Požadujeme:
- minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru ekonomika,
- orientaci v problematice veřejné správy,
- orientace v právních předpisech, zejména:
- zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů,
- zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů,
- zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů,
- zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů,
- vyhláška MF č. 412/2021 Sb., o rozpočtové skladbě, ve znění pozdějších předpisů,
- samostatnost v rozhodování, flexibilita, pracovní nasazení, uživatelskou znalost práce na PC (aplikace MS Windows, MS Office, aj., dobré komunikační a organizační schopnosti, pečlivost, odpovědnost, spolehlivost, schopnost řídit, vést a motivovat pracovní kolektiv.
Výhodou:
- předchozí pracovní praxe na vedoucí pozici a ve veřejné správě,
- zkušenosti z oblasti veřejných financí u územních samosprávných celků,
- zvláštní odborná způsobilost pro správní činnost při správě daní, poplatků a jiných obdobných peněžitých plnění,
- znalost účetního systému Ginis.
Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti: jméno, příjmení, titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu; číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana; kontaktní adresa a telefon; datum a podpis.
K přihlášce připojí uchazeč tyto dokumenty:
- strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech týkajících se výše uvedené charakteristiky pracovní náplně včetně doby praxe v daném oboru,
- originál nebo ověřenou kopii výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- originál lustračního osvědčení v souladu se zákonem č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších právních předpisů (dále jen „zákon č. 451/1991 Sb.“); nevyžaduje se od občanů narozených po 01.12.1971, originál lustračního osvědčení lze nejpozději předložit při osobním pohovoru v rámci výběrového řízení, pokud bude uchazeč k osobnímu pohovoru vyzván (v přihlášce je nutné tuto skutečnost uvést),
- čestné prohlášení ve smyslu ustanovení § 2 odst. 1 zákona č. 451/1991 Sb..
Lhůta pro podání přihlášky:
Přihlášku s požadovanými doklady lze podat poštou nebo osobně na podatelnu Městského úřadu Moravský Beroun, náměstí 9. května 4, 793 05 Moravský Beroun, a to nejpozději do 23.1.2023 do 17:00 hodin, kdy přihláška musí být doručena na podatelnu městského úřadu. K pozdějším podáním nebude přihlíženo.
Obálku označte: „VŘ 1/2023 vedoucí FO – NEOTVÍRAT“.