- 32 000 – 62 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Umíte francouzsky, trošku anglicky a zajímáte se o oblast financí?
Vaší pracovní náplní by bylo zpracování faktur od dodavatelů. Patřila by k tomu také každodenní komunikace s nimi, protože každou nejasnost je potřeba vyřešit co nejdříve.
Francouzština alespoň B2 - Vaší prací by bylo procesování faktur od francouzských dodavatelů.
Pasivní znalost angličtiny - je to firemní jazyk, bez alespoň základní znalosti se tu neobejdete.
Zkušenosti nebo vzdělání v oblasti financí - faktury musí být Vaším denním chlebem.
Komunikační dovednosti - abyste dokázal/a vyřešit každou zapeklitost.
Pozitivní zákaznický přístup - dobré vztahy s dodavateli i zákazníky jsou pro nás důležité.
Možnost dalšího osobního i profesního rozvoje - chceme, abyste se s námi měli možnost neustále zlepšovat.
Smlouva na dobu neurčitou - abyste se nemuseli bát, co bude příští rok.
Týden dovolené navíc - abyste měli dostatek času si pořádně odpočinout.
Sick days (Zdravotní volno) - protože každému se může stát, že se necítí dobře.
Příspěvek na penzijní/životní pojištění - pro zajištění Vaší budoucnosti.
Příspěvek na stravování - abyste si mohli dobít baterky tím, co Vy chcete.
Příspěvek na Multisport kartu - abyste si mohli baterky i vybít. :)
Bonusy ke mzdě každých 6 měsíců - protože si vážíme loajality.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?