- 43 200 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Společnost Moravia Systems a.s. hledá do svého logistického centra ve Vracově nové kolegy na pozici Servisní technik/technička.
Společnost Moravia Systems je prosperující česká firma s kvalitních dodavatelským, výrobním a servisním zázemím a současně je členem nadnárodní investiční a finanční skupiny KKCG Société European.
Jsme členem celosvětové sítě opravárenských center MARC/GTC pro výrobce General Electric. Zajištujeme kvalifikovaný servis a diagnostiku armatur pro nejvýznamnější firmy působící v oblasti těžby a zpracování uhlovodíků (ropovody, rafinerie, produktovody, zásobníky plynu) jakož i energetice (elektrárny, teplárny). Na trhu máme úspěch, stále rosteme, a proto hledáme další spolupracovníky.
Kde budete pracovat?
Vaše základna bude Logistické centrum ve Vracově, dále celá ČR i svět.
Co přesně bude Vaším úkolem?
• Opravárenská a servisní činnost, jak v servisní dílně, tak i přímo na provozech zákazníka
• Dílenské servisní a montážní práce včetně seřizování a testování armatur
• Servisní práce a diagnostika u zákazníků v tuzemsku i v zahraničí
• Instalace nových armatur u zákazníků v tuzemsku i v zahraničí včetně uvedení do provozu a zaškolení zákazníků
• Spolupráce na technickém řešení zákaznických požadavků
• Vedení příslušné dokumentace
Co od Vás očekáváme?
• Ukončené SOU, SŠ vzdělání technického směru (obor strojírenství výhodou)
• Profesionalitu, samostatnost, aktivitu
• Odbornost a vysoké pracovní nasazení
• Orientaci ve strojírenských normách a technické dokumentaci
• Pružnost, komunikativnost, schopnost rychlé orientace v dynamickém prostředí
• Uživatelská znalost PC- MS office
• Řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič
• Zkušenost na obdobné pozici výhodou
Co Vám nabízíme?
• Perspektivní, zajímavou a dynamickou práci v oboru
• Možnost seberealizace a podpora Vašeho profesního vzdělávání
• Práce v přátelském kolektivu stabilní firmy
• Motivační ohodnocení (Fixní mzda + bonusy)
• 25 dní dovolené
• 5 dní sick days
• Příspěvek na stravování (stravenkový paušál)
• Příspěvek na penzijní připojištění
• Možnost podílet se na úspěšném rozvoji společnosti a další benefity
Nástup možný ihned či dle dohody a více si s Vámi rádi řekneme na osobním setkání…
Zaujala Vás tato nabídka? Pak budeme rádi, když nám zašlete svůj životopis na email: e-mail přes

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.