- 80 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek

Požadujeme: ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou, výhodou jsou zkušenosti s prací ve stavebních oborech, psychická odolnost, fyzická zdatnost, časová flexibilita, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost, kreativita, podmínkou: uživatelská znalost PC (Word, Excel, internet), podmínkou: aktivní řidič (držitel řidičského průkazu skupiny „B“), dobré komunikační schopnosti, trestní bezúhonnost.
Všechny bližší informace (předpoklady, požadavky) k obsazení tohoto pracovního místa jsou zveřejněny ve vyhlášeném výběrovém řízení. Zájemci o nabízenou pracovní pozici zašlete v termínu do 18.3.2019 včetně svůj strukturovaný životopis poštou na adresu: Městský úřad Kutná Hora, oddělení personální a krizového řízení, Havlíčkovo náměstí 552/1, 284 01 Kutná Hora.
Obálku označte „Neotvírat – výběrové řízení na pracovní pozici referent společné státní správy
a samosprávy MěÚ Kutná Hora“, nebo strukturovaný životopis zašlete e-mailem na adresu: ., popřípadě předkládejte osobně v obálce na podatelnu Městského úřadu Kutná Hora, Havlíčkovo náměstí 552/1, 284 01 Kutná Hora.
Obálku označte: „Neotvírat – výběrové řízení na pracovní pozici referent společné státní správy
a samosprávy MěÚ Kutná Hora“ nejpozději do 18.3.2019 do 16,30 hodin.
Životopis bude obsahovat hlavně údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných praxích, znalostech a dovednostech.
Stručný popis pracovní činnosti: zajišťování ucelených odborných agend samosprávy na úseku správy nemovitostí, zajišťování běžné údržby a oprav bytového a nebytového fondu v majetku města, pravidelné kontroly nemovitých věcí ve vlastnictví města, zajišťování veřejných zakázek na dodávky, služby, či stavební práce v rámci investičních a neinvestičních akcí města, kontrola fakturace, vyhotovování smluv o dílo, zajišťování provozu ubytoven a kotelen, jednání a uzavírání smluv s dodavateli energií, plní další úkoly podle pokynů nadřízených, které vyplývají z pracovní náplně odboru a to po dobu případného zastupování nebo na nezbytně nutnou dobu a to v rámci sjednaného druhu práce a přiznané platové třídy.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?