- 25 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek

Už přes 30 let se věnujeme firemnímu stravování a stejně dlouho měníme pohled veřejnosti na něj. Ctíme tradice a oceňujeme inovace. Zákazníkům nabízíme pestrý výběr jídel, od poctivé české kuchyně, přes chutné zdravé pokrmy až po etnickou stravu. K našim lidem jsme vždycky fér a umíme je spravedlivě ocenit. Přidejte se!
Pro naší firemní restauraci ARAMARK na Praze 8 hledáme veselé a šikovné kolegy/ně na pozici POKLADNÍ / Asistentka prodeje! Pokud se nebojíš práce s pokladnou a rád/a bys pomáhal/a svým kolegům s různými úkoly, jsi pro nás tím pravým parťákem!
Nehledáme supermany, všechno potřebné Tě zaučíme. Postačí nám špetka zkušeností s prací se zákazníky a pořádná dávka nadšení a chuti do práce.
Co bude Vaším úkolem?
realizace hotovostních i bezhotovostních plateb
přejímat a vyplácet hotovost, zajišťovat další pokladní služby
doplňovat zboží, kontrolovat jeho záruční doby a také se starat o vzhled doplňovaného zboží a prodejny
samozřejmě budete pomáhat svým kolegům při práci, když Vám čas dovolí..
O své kolegy/ně se umíme postarat!
Stabilní prácena hlavní pracovní poměr
Směny od PO – PÁ – ranní/odpolední
Firemní stravování na pracovišti
Pravidelný výplatní termín vždy 5-tého v měsíci
Slevy u firemních partnerů
Program Multisport Benefit – vstupy na sportoviště po celé ČR
Odměny za doporučení nových zaměstnanců až 10.000,–
Odměny za podporu kolegů při zaškolování
Odměny při pracovních výročí (až do výše 15.000,–)
Místo pracoviště: Restaurace Aramark
Ke Štvanici 3/656, 186 00 Praha 8

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.