Pracovní poměr na dobu určitou, zástup po dobu čerpání mateřské a rodičovské dovolené, uvedená doba se může měnit. Nástup možný i dohodou.
Náplň práce:
- vedení agendy mzdové a personální, evidence obyvatel, spisové služby, archivnictví, poplatkové (místní poplatky, správní poplatky), vidimace a legalizace, CZECH Pointu; organizace voleb; vedení a účtování hotovostní pokladny; další administrativní práce na obecním úřadě
Požadavky:
- minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického směru nebo obdobného
- zaměření; velmi dobrá uživatelská znalost PC; znalost správního a daňového řádu, zákona o obcích, zákona o místních poplatcích; znalost právních předpisů na úseku mzdové a personální agendy; komunikativnost, schopnost jednání s lidmi; ochota dále se vzdělávat; výhodou – zvláštní odborná způsobilost (ZOZ) při správě daní a poplatků, zkouška o ověřování, ŘP. sk B
Zájemci se mohou hlásit:
Přihlášky zasílejte nebo osobně odevzdejte v termínu do 10. července 2023 na adresu:
Obec Dolní Újezd, Dolní Újezd 155, 751 23 Dolní Újezd
Zalepenou obálku s přihláškou označte „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – REFERENT“
Poznámka:
plné a platné znění podmínek účasti na výběrovém řízení je zveřejněno v elektronické podobě na adrese – www.dolni-ujezd.cz