- Plný úvazek

Policie České republiky je jednotný ozbrojený bezpečnostní sbor zřízený zákonem České národní rady ze dne 21. června 1991. Slouží veřejnosti. Jejím úkolem je chránit bezpečnost osob a majetku, chránit veřejný pořádek a předcházet trestné činnosti. Plní rovněž úkoly podle trestního řádu a další úkoly na úseku vnitřního pořádku a bezpečnosti svěřené jí zákony, předpisy Evropských společenství a mezinárodními smlouvami, které jsou součástí právního řádu České republiky. Policie České republiky je podřízena ministerstvu vnitra. Tvoří ji policejní prezidium, útvary s celostátní působností, krajská ředitelství policie a útvary zřízené v rámci krajských ředitelství. Zákon zřizuje 14 krajských ředitelství policie. Jejich územní obvody se shodují s územními obvody 14 krajů České republiky
Místo výkonu práce zaměstnance: Mobilní jednotka cizinecké policie, ul. Aviatická 1050/16, 160 08 Praha 6
Kontaktní osoba: npor. Mgr. Martin Kott; tel. : zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Upřesňující informace:
Mobilní jednotka cizinecké policie – ochrana vnitřní i vnější schengenské hranice, hraniční kontrola osob, podpora ostatních útvarů Policie ČR, udržování veřejného pořádku, práce v oblasti nelegální migrace, spolupráce v rámci IZS a armádou ČR, působiště oddělení na letišti Václava Havla v Praze.
Požadujeme: ŘP skupina B, jazykové znalosti výhodou, čistý rejstřík trestu, fyzická, zdravotní a osobní způsobilost, časová flexibilita, občan ČR
Zaměstnanecké výhody: Náborový příspěvek ve výši 150.000,–Kč, 6 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, možnost vyslání do zahraničních misí, příspěvek na dovolenou – dětský tábor, možnost jazykového vzdělávání, po 15 letech služby možnost 14 denního ozdravného pobytu a výsluhového příspěvku, po úspěšném dokončení základní odborné přípravy činí plat 28.490,– Kč.
Nabízíme možnost ubytování poblíž místa výkonu práce.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?