Referent-Ka Odboru Informatiky

Hlučín
21.710 – 31.820 Kč
Smluvní vztah

Kontaktní osoba: personální úsek – Dagmar Suchánková, budova „A“ MěÚ Hlučín, 2.poschodí, dveře č. 209, tel. zobrazit tel. číslo .

Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín.

Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění. Státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem.

Požadovaná kvalifikace:

  • minimálně středoškolské vzdělání, studijní program technického směru nejlépe se zaměřením na informatiku

Jiné požadavky:

  • vysoké pracovní nasazení,
  • velmi dobré komunikační a organizační schopnosti,
  • zvládání zátěžových situací,
  • velmi dobrá znalost práce na PC,
  • schopnost a ochota učit se novým věcem,
  • praxe ve výše uvedené oblasti výhodou,
  • řidičský průkaz skupiny „B“ výhodou

Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:

  • přesné označení výběrového řízení,
  • jméno, příjmení a titul uchazeče,
  • datum a místo narození uchazeče,
  • státní příslušnost uchazeče,
  • místo trvalého pobytu uchazeče,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu u cizího státního občana,
  • datum a podpis uchazeče,
  • kontaktní telefonní číslo.

Požadované doklady:

  • profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
  • výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší 3 měsíce, cizí státní příslušník též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem: pokud takový doklad domovský stát nevydá, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
  • ověřená kopie dokladu o dosaženém vzdělání.

Charakteristika činnosti:
Zajišťování činností v souvislosti se správnou funkcí a chodem aplikací a informačních systémů, provádění jejich aktualizací, zavádění nových SW. Provádění servisu uživatelům databází, zálohování dat v informačních systémech, provádění poradenské a školící činnosti pro zaměstnance města. Zajišťování komunikace s dodavatelskými subjekty v rámci svého úseku, vedení evidence hardwaru a softwaru a jejich inventarizace. Zavádění a využívání elektronického podpisu, zajišťování certifikátů a obnovy certifikátů lokálních agentových informačních systémů pro komunikaci s informačním systémem základních registrů. Výkon administrativních činností spojených s danou oblastí.

Předpokládaný nástup: dohodou, nejlépe ihned.

Platové zařazení: 9. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů).

Nabízíme tyto benefity:

  • nadstandardní příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenku),
  • 5 dnů pracovního volna s náhradou platu,
  • příspěvek na penzijní připojištění,
  • příspěvek na podporu zdravotních, kulturních a sportovních aktivit, a to formou poukázek,
  • příspěvek na zájezdy a akce pořádané Odborovou organizací zaměstnanců,
  • peněžní a nepeněžní dary při životních a pracovních výročích a při prvním odchodu do starobního důchodu.

Na obálku uveďte „NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 9/2023“. Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete nebo doručte osobně na adresu:

Městský úřad Hlučín, Dagmar Suchánková, Mírové náměstí 23, 748 01 Hlučín.

  1. Lhůta pro podání přihlášky včetně příloh poštou do 1.12.2023 (k tomuto datu musí být přihláška doručena),
  2. V případě doručení na podatelnu MěÚ Hlučín do 1.12.2023 do 10:00 hod.
  3. Přihlášky přijímáme pouze písemnou formou v listinné podobě.

Výběrové řízení se bude konat dne 6.12.2023.od 8:30 hod. v zasedací místnosti budovy „C“ MěÚ Hlučín.
Pozvánky na výběrové řízení nebudou zasílány, uchazeči budou kontaktováni telefonicky.

UPOZORNĚNÍ :
UCHAZEČI, KTEŘÍ NEBUDOU VYBRÁNI V SI MOHOU VYZVEDNOUT MATERIÁLY ZASLANÉ K VÝBĚROVÉMU ŘÍZENÍ NA ÚSEKU CZECHPOINT MĚÚ V PŘÍZEMÍ BUDOVY „C“ MĚÚ HLUČÍN DO DNE 31.1.2024.
PO TOMTO DATU BUDOU NEVYZVEDNUTÉ MATERIÁLY SKARTOVÁNY.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

O2 Czech Republic a.s. | O2 Czech Republic a.s. | Ostrava Ostrava
  • 60 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra | Správa uprchlických zařízení… | Vyšní Lhoty Vyšní Lhoty
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra | Správa uprchlických zařízení… | Moravská Ostrava, Ostrava Moravská Ostrava, Ostrava
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 11. listopadu
MAXIS a.s. | MAXIS a.s. | Valašské Meziříčí Valašské Meziříčí
  • 28 000 – 32 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. listopadu
O.K. solution, s.r.o. | O.K. solution, s.r.o. | Nový Jičín Nový Jičín
  • 28 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. listopadu
O.K. solution, s.r.o. | O.K. solution, s.r.o. | Nový Jičín Nový Jičín
  • 28 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. listopadu
O2 Czech Republic a.s. | O2 Czech Republic a.s. | Moravská Ostrava, Ostrava Moravská Ostrava, Ostrava
  • 35 000 – 65 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. listopadu
Mobis Automotive Czech s.r.o. | Mobis Automotive Czech s.r.o. | Nižní Lhoty Nižní Lhoty
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. listopadu
Stolárna na statku s.r.o. | Stolárna na statku s.r.o. | Bílov, Nový Jičín Bílov, Nový Jičín
  • 25 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. listopadu
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o. | Manuvia Expert Recruitment CZ… | Ostrava Ostrava
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. listopadu
METOSA STEEL s.r.o. | METOSA STEEL s.r.o. | Velké Heraltice Velké Heraltice
  • 65 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. listopadu
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Ostrava Ostrava
  • 30 000 – 56 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 7. listopadu
SAPLER a.s. | SAPLER a.s. | Nové Město, Karviná Nové Město, Karviná
  • 28 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. listopadu
OBB stavební materiály, spol. s r.o. | OBB stavební materiály, spol.… | Hrabová, Ostrava Hrabová, Ostrava
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 6. listopadu
Město Český Těšín | Město Český Těšín | Český Těšín Český Těšín
  • do 33 280 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. dubna
Karlovarský kraj | Karlovarský kraj | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • do 26 600 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. prosince
Královéhradecký kraj | Královéhradecký kraj | Hradec Králové Hradec Králové
  • 26 730 – 39 420 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. dubna
Královéhradecký kraj | Královéhradecký kraj | Hradec Králové Hradec Králové
  • 26 730 – 39 420 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. listopadu
Karlovarský kraj | Karlovarský kraj | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • od 21 260 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. února
Karlovarský kraj | Karlovarský kraj | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • od 21 260 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. února
Karlovarský kraj | Karlovarský kraj | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • od 21 260 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. března
Město Zábřeh | Město Zábřeh | Zábřeh Zábřeh
  • 27 250 – 40 120 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. srpna
Karlovarský kraj | Karlovarský kraj | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • do 26 600 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. října
RD Rýmařov s. r. o. | RD Rýmařov s. r. o. | Rýmařov Rýmařov
  • od 16 200 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
PVS Group s.r.o. | PVS Group s.r.o. | Nepomuk, Plzeň-jih Nepomuk, Plzeň-jih
  • od 20 160 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
Mondi Bags Štětí a.s. | Mondi Bags Štětí a.s. | Štětí Štětí
  • od 20 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 17. prosince
ROBLON, s.r.o. | ROBLON, s.r.o. | Žďár nad Sázavou Žďár nad Sázavou
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. ledna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Stolárna na statku s.r.o., První novinová společnost a.s., Jobs Contact Personal, s.r.o., RIGHT INDICADA s.r.o., RIXO a.s., Tesco Stores ČR a.s., Broker Investment, s.r.o., O2 Czech Republic a.s., ENPF s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Krajské ředitelství policie Moravskoslezského kraje, Česká pošta, s.p., Statutární město Havířov, S.B.S. SECURITY s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Trenkwalder a.s., SAPLER a.s., Česká spořitelna, a.s., CDS - VIROPLASTIC CZ s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., MAXIS a.s., O.K. solution, s.r.o., Terra Mobile s.r.o., Ptáček - velkoobchod, a.s., Ekodoma s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Penta Hospitals CZ, s.r.o., Swimaholic s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Mobis Automotive Czech s.r.o., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., METOSA STEEL s.r.o., FERMAT CZ s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, OHLA ŽS, a.s., OBB stavební materiály, spol. s r.o., Auto Tichý s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní specialista / specialistka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Obsluha lidí, Pekař / Pekařka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Marketingový specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka nákupu, Nákupčí, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka nákupu, Výrobce / výrobkyně textilií, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Pomocný pracovník / pracovnice ve stavebnictví, Sociální pracovník / pracovnice, Obchodní ředitel / ředitelka (CSO), Obchodní manažer / manažerka, Energetik / Energetička, Specialista / specialistka v energetice, Policista / Policistka, Pracovník / pracovnice ostrahy, Kontrolor / Kontrolorka, Úředník / Úřednice, Kontrolor / kontrolorka kvality, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Pracovník / pracovnice v sociálních službách, Administrátor / Administrátorka veřejných zakázek

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Bílov, okres Nový Jičín, Karviná, Bohumín, Vítkovice, Ostrava, Ostrava, Slezská Ostrava, Ostrava, Vyšní Lhoty, Nový Jičín, Krnov, Havířov, Frýdek-Místek, Valašské Meziříčí, Rožnov pod Radhoštěm, Bolatice, Nové Město, Karviná, Opava, Moravská Ostrava, Ostrava, Předměstí, Opava, Poruba, Ostrava, Martinov, Ostrava, Nižní Lhoty, Velké Heraltice, Celá ČR, Hrabová, Ostrava

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

kulturní
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT