- 35 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro seniory
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na obsazení místa – informatici – správci databází na odboru informatiky.
Druh práce: informatici
Platová třída: 9 – 10 (v závislosti na dosaženém vzdělání)
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Termín nástupu: 01.08.2023 nebo dle dohody
Pracovní poměr na dobu neurčitou
Pracovní doba: Po+St 7:30–17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00–14:00 h (pružná pracovní doba).
Lhůta pro podání přihlášek: 18.07.2023 včetně, přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.
Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucího odboru informatiky Bc. Martina Trnky, tel. zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes .
Způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb nebo písemně na adresu: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, paní Pavlína Skoupá, nám. Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, 350 20 Cheb.
Výběrové řízení se bude konat dne 20.07.2023 v zasedací místnosti odboru informatiky č. 70 na adrese nám. Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, 350 20 Cheb.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.