- Plný úvazek
NÁPLŇ PRÁCE: podpora plnění požadavků zákazníků ve společnosti, zlepšování systému řízení kvality, řízení reklamačních procesů se zákazníkem formou 8D reportů, zpracování nápravných opatření z neshod, zajištění preventivních opatření, analýza reklamací s cílem zvýšení kvality výrobků
DALŠÍ POŽADAVKY: SŠ / VŠ technického, strojírenského zaměření, příp. obor řízení jakosti,
znalost čtení výkresové dokumentace, obecná znalost nástrojů kvality a norem kvality, praxe v oboru automotive výhodou
NABÍZÍME: podpora odborného a jazykového vzdělání, příspěvek na stravování, dodatková dovolená, příspěvek na důchodové připojištění, pružná pracovní doba a další benefity
KONTAKT: telefonicky, e-mailem. V případě zájmu o tuto pozici zašlete, prosím, Váš strukturovaný životopis na uvedený e-mail.



