- 200 – 250 Kč / hod
- Plný úvazek
Pracoviště: Trhový Štěpánov
Náplň práce: administrativní podpora podnikového a generálního ředitele; zpracování firemní pošty, mailů, datových zpráv, docházky THP; zajišťuje chod a pořádek sekretariátu; obsluha obchodních návštěv; zpracování podkladů k představenstvu, rozborů hospodaření, statistických výkazů a výročních zpráv
Požadavky: min. SŠ vzdělání s maturitou (vhodné pro absolventy); řidičský průkaz sk. B; znalost práce na PC s důrazem na Microsoft Office Word a Excel, časová flexibilita, kreativita, organizační a komunikační schopnosti
Nabízíme: zaměstnání u firmy s 30ti-letou tradicí na trhu; osobní i kariérní růst; odpovídající mzdové ohodnocení: základ 18.000 Kč + prémie; nákup kuřecího masa za zvýhodněné ceny, zaměstnanecké poukázky na nákup v prodejnách RABBIT, závodní stravování, firemní wellness centrum a rekreační zařízení
První kontakt: e-mailem

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.