- 50 000 – 150 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Zaměření oboru studia ekonomického směru výhodou, bezúhonnost, zdravotní způsobilost, praxe alespoň 3 roky, praxe v oblasti ekonomiky nebo správy objektů vítána, zkušenosti s vedením pracovního týmu nebo řízením organizace výhodou, odborné předpoklady v oblasti ekonomické, řízení organizaci, vzdělávání a kultury, marketingu vítány, znalost práce na PC, řidičský průkaz skupiny B vítán, komunikační schopnosti, úroveň vystupování a jednání s lidmi, flexibilita (přizpůsobení se změnám stylu a obsahové náplně práce), schopnost a ochota dále se vzdělávat, znalost cizích jazyků na komunikační úrovni výhodou.
Předpoklady k podání přihlášky do výběrového řízení:
Přihláška musí obsahovat, na jaké pracovní místo uchazeč přihlášku podává, jméno, příjmení
a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, číslo dokladu totožnosti, datum a podpis zájemce.
Obsah, přílohy, způsob a termín podání přihlášky:
Přihláška musí obsahovat, na jaké pracovní místo zájemce přihlášku podává, jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, číslo dokladu totožnosti, datum a podpis zájemce.
K přihlášce se připojí strukturovaný životopis obsahující dosavadní vzdělání, praxi, odborné znalosti a dovednosti týkající se řídící práce a případné činnosti v souvisejících oblastech,výpis z Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců, ověřená kopie osvědčení podle § 2 odst. 1 písm. a) a b) a čestné prohlášení podle § 2 odst. 1 písm. d) až h) zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon funkce některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České republiky, v platném znění a ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém stupni vzdělání.
Přihlášky se podávají na podatelně MěÚ nebo zasílají na adresu:
Městský úřad Jindřichův Hradec
Klášterská 135/II
Jindřichův Hradec
PSČ 377 22
Přihlášky je nutné podat v zalepené obálce označené „Neotvírat – VŘ – ředitel/-ka PO“ nejpozději do pondělí 19. srpna 2019 do 12.00 hod.
Budoucí zřizovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit nebo nevybrat žádného z uchazečů.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?