- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro významnou nadnárodní firmu z oboru logistiky a přepravy světě hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici OBCHODNÍKA – ACCOUNT MANAGERA.
Jste samostatná osobnost a nebojíte se akvizicí?
Angličtina pro denní komunikaci není problém?
Tak to hledáme právě Vás a těším se na životopis v češtině a angličtině!
Na této pozici budete zodpovídat za svěřené portfolio klientů v jižních Čechách a pak také za aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí. Co do náplně práce, přibližně 30% času strávíte u stávajících klientů, kde budete udržovat dobré obchodní i osobní vztahy a rozvíjet objem spolupráce a zbylých 70% poté připadne na aktivní hledání a schůzky u potenciálních klientů.
Ten správný obchodník má reprezentativní a profesionální vystupování, je orientovaný na zákazníka a výsledky. Důležitá je i flexibilita, samostatnost, cílevědomost a analytické uvažování. Naprosto nezbytná je znalost angličtiny na komunikativní úrovni slovem i písmem. Výhodu pak budete mít se zkušenostmi s technickým prodejem.
Rádi nabídneme velmi zajímavou mzdu s atraktivními kvartálními bonusy a benefity i možnost dalšího vzdělávání a kariérního růstu. Určitě oceníte také služební auto s možností užití pro soukromé účely, příspěvek na stravování a pdalší benefity!
Našli jste nabídku, která Vás zaujala? Neváhejte se OZVAT!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.