- 27 900 – 35 750 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Náplň práce: řešení zákaznických, dodavatelských a interních reklamací, provádění interních auditů, návrhy, zavádění a kontrola nápravných opatření, aktivní komunikace se zákazníkem, spolupráce při hodnocení spokojenosti zákazníků, podpora při řešení problémů, spolupráce s ostatními odd. a projektovým týmem na zavádění požadavků zákazníka.
Požadujeme: min. SŠ vzdělání, praxe na obdobné pozici v odd. kvality výhodou. Znalost norem IATF 16949 a ISO 9001 a norem VDA, znalost metody 8D a řešení reklamací výhodou, znalost P-FMEA, SPC, CP výhodou, znalost metod vzorkování výhodou, zkušenost s CAQ systémem výhodou, komunikační a prezentační dovednosti, zodpovědnost, samostatnost, komunikativnost, proaktivní přístup, zájem učit se novým věcem, nástup možný ihned.
Nabízíme: možnost kariérního růstu a externích školení, jazykové kurzy, mobilní telefon, aktivní využívání cizího jazyka, placené volno nad rámec zákonné dovolené, motivující mzda dle zkušeností.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?