
Grafton Recruitment s.r.o.
Inženýr Zákaznické Kvality
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Rozšiřujeme náš tým na kvalitě a hledáme inženýra zákaznické kvality s potenciálem zastupovat manažera kvality. Víte, proč se Vám u nás bude líbit?
Protože nejsme sešněrováni automotivem. Naše firma je dynamická, jsme schopni pružně reagovat na požadavky zákazníka a namísto stovek byrokratických formulářů očekávejte komunikaci lidí, kteří tvoří tým největšího lídra na tuzemském trhu ve svém oboru. Open space o 20 a více lidech vážně není naše gusto. A hlavně – nebudete jedna malá součást velkého ozubeného kola. Proto nám hodně záleží na tom, jakého kolegu si vybereme.
Jsme otevřeni 2 variantám:
- jste absolvent VŠ technického směru
- máte alespoň teoretické znalosti nástrojů kvality a víte, jak s nimi pracovat
- tím pádem víte, co je 8D report, 5S, 5WHY, Ishikawa, FMEA, apod.
- jste zkušený člověk z oblasti kvality ve výrobě a zajímá Vás možnost dělat zástupce manažera kvality
Vaším úkolem bude:
- denní komunikace se zákazníky
- řešení a implementace jejich požadavků na kvalitu
- interní a výrobkové audity
- řízení dokumentace kvality, analýzy
- podílení se na vývoji nových produktů
- občasné zahraniční služební cesty
- dle zkušeností možnost podílet se na dalších úkolech včetně zastupování manažera kvality
POŽADAVKY:
- předchozí zkušenosti v oblasti kvality, nebo VŠ vzdělání v oboru
- plynulá AJ pro denní komunikaci se zákazníky
- důležitá je pro nás osobnost!
- aktivní přístup, velmi dobrý komunikátor, prezentační schopnosti
- příjemné vystupování, orientace na zákazníka
BENEFITY:
- 5 týdnů dovolené
- mzdové ohodnocení dle předchozích zkušeností
- roční bonusy
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- pružná pracovní doba
- jazykové vzdělávání a profesní rozvoj
- stravenky
- teambuilding, firemní akce
- sleva na firemní produkty