- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Druh práce:
Právní služba na úseku státní správy a samosprávy zejména pak:
o metodická, poradenská a konzultační činnost v oblastech státní správy a samosprávy,
o příprava, posuzování a zpracování smluv, zpracování právních rozborů, stanovisek aj.,
o poskytování právní pomoci pracovníkům městského úřadu,
o legislativní činnosti města,
o příprava, posuzování, metodická pomoc a zpracování interních předpisů,
o zastupování města v řízeních před soudy a správními orgány všech stupňů,
o kontrola podkladů rady města a zastupitelstva města ve věcech právních.
Požadavky pro vznik pracovního poměru úředníka:
o vysokoškolské vzdělání v oboru právo v magisterském studijním programu,
o přehled v právních předpisech státní správy a samosprávy,
o praxe ve veřejné správě výhodou,
o operativnost při uplatňování nových právních předpisů,
o dobrá uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, Internet, Outlook),
o velmi dobrý slovní a písemný projev,
o odolnost vůči psychické zátěži, rozhodnost, samostatnost,
o schopnost týmové i samostatné práce, flexibilita a spolehlivost.
Platová třída
Druh práce, na který je výběrové řízení vyhlášeno, je zařazen do 11. platové třídy.
Podání přihlášek
Přihlášky se podávají písemně poštou nebo podáním na podatelně
Městského úřadu v Rožnově pod Radhoštěm na adrese:
Městský úřad
Masarykovo náměstí 128
756 61 Rožnov pod Radhoštěm
v obálce s označené „NEOTVÍRAT – přihláška do výběrového řízení
na právníka odboru kanceláře starosty“.
Termín předložení přihlášek do 12.08.2022.
Bližší informace lze získat na Městském úřadě v Rožnově pod Radhoštěm
u Bc. Pavlíny Štefánikové Plesníkové, vedoucí odboru kanceláře starosty, Masarykovo náměstí 128, mob. zobrazit tel. číslo ,
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?