O nás
Jsme účetní kancelář v Přerově a dlouhodobě se věnujeme kompletnímu zpracování účetnictví pro externí klienty – plátce i neplátce DPH. Zakládáme si na odbornosti, samostatnosti a korektních vztazích s klienty i mezi sebou.
Do týmu hledáme samostatnou účetní, která má za sebou reálnou praxi a chce se věnovat výhradně účetnictví, nikoli administrativní podpoře vedení firmy.
Náplň práce:
- samostatné vedení účetnictví pro více klientů (plátci i neplátci DPH)
- zpracování přijatých a vydaných dokladů
- kontrola náležitostí účetních dokladů
- zpracování DPH a souvisejících výstupů
- komunikace s klienty v rozsahu potřebném k účetní agendě
- spolupráce v rámci účetního týmu
Práce probíhá v kanceláři v Přerově.
Co od Vás očekáváme:
Nezbytné
- praxi na pozici účetní minimálně 3 roky
- dobrou orientaci v podvojném účetnictví
- schopnost pracovat samostatně a převzít odpovědnost za svěřené klienty
- pečlivost, systematičnost a smysl pro pořádek v datech
Výhodou
- zkušenost s účetními programy POHODA a/nebo PREMIER
- zkušenost z účetní kanceláře
- znalost problematiky DPH u různých typů klientů
Co Vám můžeme nabídnout:
Benefity
- nástupní mzdu od 30 000 Kč a více dle zkušeností
- možnost nástupu ihned (dle domluvy)
- stabilní pracovní místo zaměřené čistě na účetnictví
Co vám dále nabízíme
- práci bez zbytečné administrativy a nesouvisejících úkolů
- jasně vymezenou náplň práce a klientské portfolio
- podporu zkušeného týmu účetních
- možnost dalšího odborného rozvoje v oblasti účetnictví a daní
- zázemí zavedené účetní kanceláře v Přerově
Pokud hledáte práci, kde budete moci naplno využít své účetní zkušenosti a věnovat se tomu, co opravdu umíte, budeme rádi, když se nám ozvete.
Zašlete nám svůj životopis Odpovědět na inzerát nebo se informujte na zobrazit tel. číslo .
Těšíme se na spolupráci.
Tým účetní kanceláře RPIC-EKONOMSERVIS Přerov s.r.o.



