Recepční v centru Zlína

Zlín, centrum
26.000 – 30.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Náplň práce:

  • zajištění chodu recepce
  • administrativní činnost
  • zpracování pošty
  • řešení příjezdů a odjezdů hostů
  • vyřizování elektronické pošty a telefonní komunikace
  • plnění provozních úkolů
  • komunikace s hosty a zaměstnanci hotelu

Požadavky:

  • ochotu pracovat v třísměnném provozu
  • pracovitost; spolehlivost; komunikativnost; zodpovědnost; pečlivost
  • reprezentativní vystupování
  • jazykové znalosti (minimálně anglický jazyk)
  • chuť učit se novým věcem
  • požadujeme středoškolské vzdělání s maturitou
  • praxe výhodou

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zaměstnanecké stravování za zvýhodněnou cenu
  • příspěvek na dopravu dle individuálních potřeb zaměstnance
  • garantovaný růst mzdy po ukončení zkušební doby
  • sezónní a další prémie
  • mladý a příjemný kolektiv
  • seriózní a férový přístup k zaměstnancům
  • zázemí stabilní společnosti
  • možnost osobního i profesního růstu
  • práci v centru Zlína

Benefity

  • Finanční bonusy a prémie
  • Možnost kariérního růstu
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na ubytování
  • Přátelské prostředí
  • Možnost parkování

Sídlo firmy

Interhotel Zlín a.s.
náměstí Práce 2512
760 01 Zlín

IČO: 46347623
Datová schránka: 3g7ejsn
Další informace:
GPS: 49.22112,17.661234,
S-JTSK: -521522.45 -1165593.02, RUIAN: 4230116

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak se nenechat napálit při hledání práce ve službách a provozu?

Jak se nenechat napálit při hledání práce ve službách a provozu?

Vybrat si dobře firmu, ve které budete pracovat, neznamená jen brát super výplatu. Zvlášť pokud jde o práci rukama, kde jde často i o zdraví a čas pro sebe a rodinu. Dobrý zaměstnavatel také otevřeně komunikuje, nabízí jistoty a je předvídatelný. Už při prvním kontaktu tak můžeme poznat, jestli něco nehraje.

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?