- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Druh práce:
o zajišťuje provoz sekretariátu vedení města, vede kalendář vedení města,
organizuje schůzky a jednání, vede a zpracovává zápisy, komunikuje s veřejností,
o vyhotovuje zápisy ze zasedání rady města a zastupitelstva města,
o odpovídá za archivaci všech materiálů souvisejících s radou města a zastupitelstvem města dle spisového a archivačního řádu,
o provádí administraci korespondence vedení města a odboru kanceláře starosty,
o vede spisovou sužbu oboru kanceláře starosty,
o řeší operativní úkoly dle zadání (např. organizace slavnostních událostí).
Požadavky pro vznik pracovního poměru:
o ukončené středoškolské vzdělání (ekonomického zaměření výhodou),
o organizační a komunikační dovednosti na vysoké úrovni,
o dobrý slovní a písemný projev (psaní všemi deseti výhodou),
o schopnost samostatné i týmové práce,
o pečlivost, flexibilita, loajalita, zvládání stresových situací,
o příjemné a reprezentativní vystupování,
o řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič.
Druh práce, na který je výběrové řízení vyhlášeno, je zařazen do 8. platové třídy.
Přihlášky se podávají písemně poštou nebo podáním na podatelně
Městského úřadu v Rožnově pod Radhoštěm na adrese:
Městský úřad
Masarykovo náměstí 128
756 61 Rožnov pod Radhoštěm
v obálce s označené „NEOTVÍRAT – přihláška do výběrového řízení
na pozici úředníka odboru kanceláře starosty“.
Termín předložení přihlášek do 31.03.2022.
Bližší informace lze získat na Městském úřadě v Rožnově pod Radhoštěm, Masarykovo náměstí 128 u Bc. Pavlíny Štefánikové Plesníkové – vedoucí odboru kanceláře starosty, kancelář č. 311, mob. zobrazit tel. číslo .
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.