- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
3.11.2017. Místo výkonu práce Odry. Platové zařazení:8. platová třída a stupeň podle délky uznané praxe. Možnost nadstandartního platového ohodnocení a čerpání benefitů v rámci péče o zaměstnance. Charakteristika vykonávané práce: plní všechny úkoly sekretariátu starosty a místostarosty související s výkonem funkce starosty a místostarosty, vede přehled došlé a odeslané pošty starosty a místostarosty.Organizuje přijetí u starosty a místostarosty, zajišťuje přijetí všech návštěv starosty a místostarosty.Zabezpečuje zasedání zastupitelstva města a rady města po organizačně technické stránce pořizuje zápis z jednání zastupitelstva města, zajišťuje vyhotovení usnesení a jeho rozeslání v souladu s jednacími řády. Koordinuje vyřízení dotazů, připomínek a námětů členů zastupitelstva města. Vede centrální evidenci dokumentů určených a předaných zastupitelstvu města a radě města vede evidenci smluv města a vnitřních předpisů města.Jiné požadavky Města Odry pro vznik pracovního poměru: znalost právních předpisů z oblasti, zejména: zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů; zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě, ve znění pozdějších předpisů, dobrá znalost českého jazyka a úpravy písemností, znalost základů administrativy, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, flexibilita. Vysoké pracovní nasazení, společenská úroveň jednání a vystupování, ochota se dále vzdělávat,trestní bezúhonnost, řidičský průkaz skupiny B.Požadované doklady: přihláška k výběrovému řízení, strukturovaný profesní životopis s motivačním dopisem, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se výše uvedených požadavků pro vznik pracovního poměru, nepovinně též dalších znalostí a dovedností, výpis z evidence Rejstříku trestů, ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, jiné doklady osvědčující splnění iných požadavků města.Vyhlášení výběrového řízení včetně tiskopisů pro přihlášení je zveřejněno na webových stránkách města Odry na adrese:http://www.odry.cz/volna-pracovni-mista-na-mestskem-urade-v-nbsp-odrach/ds-13812/p1=40658. Přihlášku a výše uvedené dokumenty zasílejte do 16.11.2017.Předpokládaný termín výběrového řízení:22.11.2017 v 8:00 hodin.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.