- 65 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Proseč – Záboří (sídlo firmy), práce na území ČR
NÁPLŇ PRÁCE: řízení staveb – Pardubický kraj, odpovědnost za celkový výsledek stavby, předání staveniště až po dokončení stavby, odpovědnost za technické a ekonomické řízení svěřených staveb, odpovědnost za administrativně technické vedení svěřených staveb, včetně koordinace se subdodavateli, profesionální komunikace s investorem a projektantem
POŽADAVKY: vzdělání v oboru stavebnictví, řidičský průkaz skupiny B (ochota cestovat), SŠ nebo VŠ stavebního směru, schopnost komplexního řízení stavby, iniciativa, samostatnost, flexibilita, schopnost řídit tým lidí, dobré vystupování
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: služební auto, mobil, notebook, benefity od zaměstnance (příspěvek na stravu atd…)
První kontakt učiňte, prosím, na výše uvedeném telefonním čísle Po-Pá od 9 do 15 hod. nebo na e-mailové adrese.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.