- 55 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
Platová třída 10 (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů).
Kvalifikační a odborné požadavky:
Vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání,
praxe v řídící funkci ve veřejné správě výhodou,
splnění požadavků dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků (s ohledem na zákon č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky), znalost obou uvedených zákonů výhodou,
komunikační, organizační a řídící schopnosti, manažerské dovednosti, samostatnost a spolehlivost, flexibilita a psychická odolnost,
zdravotní způsobilost,
řidičské oprávnění skupiny B.
Rámcová pracovní náplň:
Koordinace kontrolního týmu, sestavování návrhů plánů kontrolních akcí a norem pro činnost vnitřního kontrolního systému. Zajišťování součinnosti s orgány vnější kontroly,
Analýza jednotlivých rizikových oblastí činnosti organizace nebo městské části a stanovování zaměření kontroly,
Komplexní koordinace kontrol v celém rozsahu činnosti obce,
Vyřizování stížností a navrhování opatření k nápravě,
Kontrola hospodaření s majetkem a finančními prostředky,
Kontrola dodržování zákonů, vyhlášek a nařízení MMP a vnitřních předpisů,
Kontrola určení výše a evidence správních poplatků
Provádění kontroly dodržení lhůt při vyřizování stížností a petic, provádění jejich rozborů,
Provádění plánované veřejnosprávní kontroly na místě (dále jen VSK) u příspěvkových organizací, jejichž zřizovatelem je RMO Plzeň 1,
Provádění plánované VSK u příjemců veřejné finanční podpory poskytnuté z rozpočtu MO Plzeň 1,
Provádění kontroly záborů VP, zjištění o nezpoplatněných předávat příslušnému odboru ke zpoplatnění,
Péče o bezpečnost občanů na veřejném prostranství (chodníky, schodiště, výkopy, osvětlení …), na zjištěné nedostatky upozorňovat příslušné instituce,
Předávání zjištění o odstavených a neoznačených vracích,
Zabezpečování centrální evidence stížností a petic a podílení se na jejich vyřízení,
Zajišťování agendy ve smyslu zákona č. 84/1990 Sb., o právu shromažďovacím, v platném znění, a dále o konání sportovních, kulturních a ostatních akcí na území MO 1 za spolupráce s OPSČ.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?