Hledáme nové majitele našich poboček ve všech krajích ČR
- Celá ČR
- EVROPA realitní kancelář
-
Benefity:
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Lokalita | Plzeň Zobrazit na mapě |
Firma | Statutární město Plzeň |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Management, Vedoucí týmu / Team leader |
Hrubá mzda | 29.220 – 40.120 Kč |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Zakonná kritéria pro jmenování vedoucího úřadu:
= splnění požadavků dle ust. § 4 zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů. Vedoucím úřadu může být pouze:
= splnění dalších předpokladů podle § 2 a § 4 zákona č. 451/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů (tj. lustrační osvědčení a čestné prohlášení), předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971
= splnění požadavků dle ust. § 5 zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů;
= vedoucím úřadu se může stát fyzická osoba, která splňuje předpoklady podle § 4 zák. č. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů a má nejméně tříletou praxi, která musí být splněna v průběhu 8 let bezprostředně předcházejících jmenování do funkce:
Rámcová pracovní náplň:
= plnění povinností dle zákona č. 128/2000 Sb. o obcích v platném znění:
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, datum a podpis.
K přihlášce připojte: strukturovaný životopis, výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3×měsíce, úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání a personální dotazník, který je možno stáhnout z webových stránek www.plzen.eu (úřad, pracovní místa) spolu s přihláškou do výběrového řízení a čestným prohlášením dle zákona č. 451/1991 Sb.
Písemné přihlášky v zalepené obálce s označením Výběrové řízení – „tajemník Úřadu městského obvodu Plzeň 1“ přijímá do 2.1.2023 Úřad městského obvodu Plzeň 1 – Organizační odbor (prostřednictvím PODATELNY), alej Svobody 60, 323 00 Plzeň 23. Bližší informace na tel. čísle zobrazit tel. číslo .
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Dali jste si práci s vytvořením životopisu, průvodního a motivačního dopisu, vybrali jste tu správnou pracovní nabídku. Teď to nezkazit posledním krokem. Poradíme, jak připravit odpověď na inzerát na práci, jak odepsat na pracovní inzerát a na co si dát pozor.
Povíme vám vše, co potřebujete vědět o odborech. Dozvíte se, proč založit odbory a jak je založit, jak probíhá vyjednávání s vaším zaměstnavatelem, aby došlo k uzavření kolektivní smlouvy a mnoho dalšího.
Dali jste si práci s přípravou životopisu, hledáním vysněné práce a pozvali si vás na pohovor? Není důležité, zda se bude jednat o online pohovor či osobní. Vhodné oblečení musíte zvolit v obou případech. A to bez ohledu na to, s kým ze společnosti se setkáte. Nepodceňujte pohovor s “jen” personalistou, protože ten může do dalších kol výběrového řízení poslat někoho jiného. První dojem můžete udělat jen jednou.
Než odpovíte na inzerát ve své vysněné společnosti, je třeba mít připravený strukturovaný profesní životopis, který zaujme a sdělí vše potřebné. Pojďme si říci, jak správně napsat životopis, co napsat do životopisu. Poradíme, jaká je správná struktura životopisu. Společně si připravíme strukturovaný profesní životopis v češtině a angličtině a odpovíme na otázky, zda je nutné přidávat fotografii, zda máte koníčky a zájmy v životopise uvádět a mnohé další.
Na služební cestu se většina z nás těší. Můžete si i hezky přivydělat díky cestovním náhradám, neboli dietám. Na co všechno máte nárok? Jaké jsou vaše povinnosti na služební cestě? Kdy můžete služební cestu odmítnout? Zodpovíme v našem článku.
Průvodní dopis k životopisu je prvním kontaktem s personalistou ve vysněné společnosti. Vysvětlíme si, co to je průvodní dopis a jaký je rozdíl oproti motivačnímu dopisu. Ukážeme si, jak napsat průvodní dopis. Nechybí ani vzor průvodního dopisu.
Zaměstnávání osob se zdravotním postižením je důležité nejen pro sociální společnost, ale i pro vaši firmu. Ukážeme vám i jiné než jen finanční výhody. Pokud nemůžete osoby se zdravotním postižením zaměstnávat, představíme vám možnosti, jaké máte, abyste nemuseli odvádět částky do státního rozpočtu. Ukážeme vám, jaké jsou klíčové výhody zaměstnávání lidí s postižením. Abyste měli všechny informace, připojíme i nejčastější chyby zaměstnavatelů při zaměstnávání postižených, a rady, jak se těmto chybám vyhnout.
Nahlásili jste pracovní úraz, zaměstnavatel potvrdil, že se o pracovní úraz jedná, s lékařem jste vyplnili potřebné dokumenty pro pojišťovnu. Víte, na co všechno máte nárok? Kdy zaměstnavatel nemusí odškodné vyplatit, nebo vyplatí jen část?
Státní úřad inspekce práce provádí pravidelné plánované kontroly i kontroly na základě podnětů od zaměstnanců, aby zjistil, jaký je skutečný stav v prověřované oblasti, a v případě zjištění nějakého pochybení má pravomoc nařídit zaměstnavateli pochybení odstranit. Zjistěte, jak probíhá kontrola inspekce práce, jaké mohou být pokuty a za co zaměstnavatelé pokuty nejčastěji dostávají.
Sezónní práce nejsou jen pro studenty nebo nezaměstnané, zajímavě si můžete přivydělat i při svém zaměstnání. Podíváme se na nabídky sezónních prací v Česku i v zahraničí.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje