- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Zabezpečuje, koordinuje a odpovídá za komplexní vedení účetnictví města Sokolov a s tím spojených povinností.
Řízení a kontrola podřízených zaměstnanců oddělení účetnictví.
Zpracování přiznání k dani z příjmů právnických osob.
CO POŽADUJEME:
Vzdělání ekonomického zaměření.
Znalost zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví.
Velmi dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem.
Velmi dobrá uživatelská znalost práce s počítačem (MS Office).
VÝHODOU JE:
Praxe na vedoucí pozici.
Praxe v oblasti účetnictví.
Praxe ve veřejné správě.
Znalost problematiky daně z přidané hodnoty.
Pružná pracovní doba, sociální fond, stravenky.
Nástup od 1. 5. 2025 nebo dle dohody
MÍSTO A ZPŮSOB PODÁNÍ PŘIHLÁŠKY A OSTATNÍCH DOKUMENTŮ:
Přihlášku spolu s přílohami je nutno podat v obálce zřetelně označené nápisem „ Výběrové řízení na vedoucí/ho oddělení účetnictví “
PŘIHLÁŠKU SPOLU S PŘÍLOHAMI DORUČTE:
osobně na podatelně Městského úřadu Sokolov, e – mailem na: e-mail přes , poštou na adresu Městský úřad Sokolov, Rokycanova 1929, 356 01 Sokolov nebo
do datové schránky ID – 6xmbrxu,
A TO NEJPOZDĚJI DO 28.03.2025
Bližší informace: https://arsysxapp.datcen.mpsv.cz/AXUP/moduly/DownloadFile.ashx?id=6F007300520047003300300079004A0076004D006C002F00450078003200320077005400420078006C0077003D003D00&uid=24&uz=2011285&mode=i
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?