- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Tajemník Úřadu městského obvodu Plzeň 1 v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů vyhlašuje
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obsazení místa
vedoucí/ho Odboru investic Úřadu městského obvodu Plzeň 1 (na dobu neurčitou)
Kvalifikační a odborné požadavky:
" požadované vzdělání VOŠ/VŠ;
" splnění požadavků dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků (s ohledem na zákon č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky),
" zvláštní odborná způsobilost při finančním hospodaření územních samosprávních celků a jeho přezkumu ve smyslu zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků výhodou;
" znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek;
" znalost práce na PC – Windows, Word, Excel, SAP, Internet;
" znalost práce s aplikacemi IS SAP, TenderArena, e-Spis, Agendio výhodou;
" odborná praxe min. 5 let, v řídící funkci veřejné správě vítána;
" komunikační, organizační a řídící schopnosti, manažerské dovednosti, samostatnost a spolehlivost, flexibilita;
" občanská bezúhonnost.
Rámcová pracovní náplň:
" zajišťuje investorskou a inženýrskou činnost spojenou s předprojektovou a projektovou přípravou staveb a s realizací staveb financovaných z rozpočtu městského obvodu Plzeň 1, nebo z poskytnutých dotací;
" zpracovává návrhy jmenovitého seznamu investičních akcí na příslušný kalendářní rok a střednědobý výhled;
" řeší majetkoprávní vztahy podle investičních záměrů a technickoekonomických požadavků;
" zpracovává rozpočty a plány nákladů na přípravné, průzkumné a projektové práce;
" provádí kontrolu předprojektové a projektové přípravy staveb;
" zajišťuje realizaci investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic;
" koordinuje jednotnost a úplnost zadávacích podmínek při zajišťování veřejných zakázek v rámci přípravy a realizace staveb;
" provádí průběžnou kontrolu čerpání finančních prostředků z rozpočtu a vyhodnocuje plnění rozpočtu za odbor a navrhuje potřebná opatření;
" koordinuje a řídí práci odboru.
Předpokládané datum nástupu: březen 2023
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, datum a podpis.
K přihlášce připojte: strukturovaný životopis, výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3xměsíce, úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání a personální dotazník, který je možno stáhnout z webových stránek www.plzen.eu (úřad, pracovní místa) spolu s přihláškou do výběrového řízení a čestným prohlášením dle zákona č. 451/1991 Sb.
Písemné přihlášky v zalepené obálce s označením „Výběrové řízení – vedoucí Odboru investic“ přijímá do 3. 2. 2023 Úřad městského obvodu Plzeň 1 – Organizační odbor (prostřednictvím PODATELNY), alej Svobody 60, 323 00 Plzeň 23. Bližší informace na tel. čísle zobrazit tel. číslo .

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.