- 37 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ MAJETKU A ŠKOLSTVÍ MĚSTSKÉHO ÚŘADU
Baví Vás práce v oblasti majetkových záležitostí a školství?
Neváhejte se přihlásit.
MÍSTO PŮSOBENÍ:
správní obvod obce s rozšířenou působností Česká Třebová.
CO OD VÁS OČEKÁVÁME:
• vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání – výhodou ekonomické, stavební nebo právní,
• splnění předpokladů pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících,
• aktivní přístup a koncepční myšlení,
• zkušenosti v oblasti majetkových záležitostí a školství jsou výhodou,
• schopnost vést a motivovat tým,
• ochotu přinášet nové nápady a inovace,
• dobrou komunikaci a spolupráci s různými zainteresovanými stranami,
• samostatnost, flexibilitu, spolehlivost a odpovědnost.
CO NABÍZÍME:
• pracovní prostředí s týmem lidí, kteří sdílí Váš zájem o správu a rozvoj majetku města,
• možnost podílet se na rozvoji příspěvkových organizací města (MŠ, ZŠ, ZUŠ, DDM, městské muzeum, kulturní centrum, městská knihovna),
• podporu dalšího vzdělávání a profesního růstu,
• pružnou pracovní dobu s možností home office,
• motivační finanční odměny za dosažené cíle,
• sick days, příspěvek na stravování, rekreaci a penzijní připojištění.
JAK SE PŘIHLÁSIT:
pošlete vyplněnou přihlášku a strukturovaný životopis písemně nebo na e-mail: . Do předmětu e-mailu napište „Vedoucí oddělení majetku a školství“.
PŘIHLÁŠKY PŘIJÍMÁME DO 19.06.2024.
UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE:
více informací Vám rádi poskytneme na telefonu zobrazit tel. číslo , e-mailem na , nebo osobně.
PLATOVÉ PODMÍNKY:
zařazení dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, ve znění pozdějších předpisů a dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, 11. platová třída.
Nebojte se být součástí změny!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?