- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
Vedoucí Odboru stavebně správního Úřadu městského obvodu Plzeň 1
platová třída 11 (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů).
Kvalifikační a odborné požadavky:
Vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru (v souladu s ust. § 13a odst. 2 písm. a) stavebního zákona,
znalost zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), včetně jeho prováděcích vyhlášek; zákona č. 500/2004 Sb., správní řád; zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, všechny v platném znění; zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení); zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů; zákona č. 254/2001 Sb., o vodách a o změně některých zákonů (vodní zákon),
minimálně 5 let praxe v oboru na pozici agendy stavebního úřadu
praxe v řídící funkci ve veřejné správě výhodou
splnění požadavků dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků (s ohledem na zákon č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky)
orientace v projektové dokumentaci staveb, mapových podkladech a v katastru nemovitostí
znalost práce na PC (MS Office, e-spis, VITA Stavební úřad, VITA Přestupky, AGENDIO, ASPI, Marushka, internet, apod.),
komunikační, organizační a řídící schopnosti, manažerské dovednosti, samostatnost a spolehlivost, flexibilita a psychická odolnost,
zdravotní způsobilost,
řidičské oprávnění skupiny B,
zvláštní odborná způsobilost dle § 1 odst. 1 písm. k) zákona č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků (při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění) výhodou.
Předpokládané datum nástupu: listopad 2021
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, datum a podpis.
K přihlášce připojte: strukturovaný životopis, výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3xměsíce, úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání a personální dotazník, který je možno stáhnout z webových stránek www.plzen.eu (úřad, pracovní místa) spolu s přihláškou do výběrového řízení a čestným prohlášením dle zákona č. 451/1991 Sb.,
Písemné přihlášky v zalepené obálce s označením „Výběrové řízení – „Vedoucí Odboru stavebně správního Úřadu městského obvodu Plzeň 1“ přijímá do 5. 11. 2021 Úřad městského obvodu Plzeň 1 – Organizační odbor (prostřednictvím PODATELNY), alej Svobody 60, 323 00 Plzeň 23. Bližší informace na tel. čísle zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?