- 45 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Tajemník Úřadu městského obvodu Plzeň 1 v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů vyhlašuje
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obsazení místa
vedoucí/ho Odboru právního a správních činností Úřadu městského obvodu Plzeň 1
Kvalifikační a odborné požadavky:
" vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu (právního směru);
" zákona č. 500/2004 Sb., správní řád; zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, všechny v platném znění; zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení); zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů; zákona č. 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách; zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník;
" znalost práce na PC – Windows, Word, Excel, SAP, Internet, VITAP, e-spis;
" splnění požadavků dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků (s ohledem na zákon č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky);
" odborná praxe min. 5 let; v řídící funkci ve veřejné správě výhodou;
" komunikační, organizační a řídící schopnosti, manažerské dovednosti, samostatnost a spolehlivost, flexibilita, asertivita a psychická odolnost;
" občanská bezúhonnost.
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, datum a podpis.
K přihlášce připojte: strukturovaný životopis, výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3xměsíce, úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání a personální dotazník, který je možno stáhnout z webových stránek www.plzen.eu (úřad, pracovní místa) spolu s přihláškou do výběrového řízení a čestným prohlášením dle zákona č. 451/1991 Sb.
Písemné přihlášky v zalepené obálce s označením „Výběrové řízení – vedoucí Odboru právního a správních činností“ přijímá do 3. 2. 2023 Úřad městského obvodu Plzeň 1 – Organizační odbor (prostřednictvím PODATELNY), alej Svobody 60, 323 00 Plzeň 23.
Bližší informace na tel. čísle zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?