Asistent/Asistentka prodeje a provozu - Plzeňský Prazdroj

Plzeň
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Odborné vyučení bez maturity
Kontakt
Ludmila Všetečková, zobrazit tel. číslo

O nás

ARAMARK, s.r.o.

Už 30 let se věnujeme firemnímu stravování a stejně dlouho měníme pohled veřejnosti na něj. Ctíme tradice a oceňujeme inovace. Zákazníkům nabízíme pestrý výběr jídel, od poctivé české kuchyně, přes chutné zdravé pokrmy až po etnickou stravu. K našim lidem jsme vždycky fér a umíme je spravedlivě ocenit. Přidejte se!

O nás

Baví Vás různorodá práce? Preferujete stabilní zaměstnání ve velké nadnárodní společnosti? V tom případě už nehledejte dál, tato pracovní nabídka je určena přímo pro Vás.

Váš pracovní den:

  • pracovní doba: 5:00 - 13:30 /10:30 - 19:00
  • příjem plateb od hostů, práce s pokladnou, denní uzávěrka
  • měsíční inventura a objednávání zboží
  • pomoc při výdeji jídel
  • úklid a nádobí

Zazáříte, jestli máte:

  • zkušenosti na obdobné pozici výhodou

Na tohle se spolehněte:

  • celá výplata na Vašem účtu vždy 5. den v měsíci
  • obědy za 30 Kč
  • 20 dní dovolené + 2 dny volna na relaxaci + 1 den volna k narozeninám
  • směny od pondělí do pátku - víkend patří Vám, ne práci
  • certifikované kurzy Kulinářského umění a prestižní kuchařské soutěže
  • Multisport karta - zvýhodněný vstup na sportoviště po celé republice
  • finanční odměny za doporučení nových kolegů a za nadstandardní pracovní výkony
  • zvýhodněné tarify u O2 a spoustu slev u dalších partnerů firmy

Místo výkonu práceRestaurace Aramark, U Prazdroje 64/7, 301 00 Plzeň

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Kariérní růst

Sídlo firmy

ARAMARK, s.r.o.
Pekařská 628/14
155 00 Praha

IČO: 45794707
Datová schránka: dvum2cu
Další informace:
GPS: 50.05582165,14.34638885,
S-JTSK: -748383.78 -1045900.58, RUIAN: 22767541

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!