- 50 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Předpoklad nástupu do zaměstnání: duben 2025 nebo dle dohody. Platové zařazení: 11. platová třída (dle NV č. 341/2017 Sb.), rozmezí platu 33.280 Kč – 38.570 Kč + osobní ohodnocení.
Co bude náplní Vaší práce: vedení Oddělení školství a sportu, tj. řízení a odpovědnost za činnost oddělení na úseku státní správy ve školství, samosprávy ve školství, sportu, příspěvkových organizací. To je mj. metodické řízení příspěvkových organizací v oblasti finančního řízení, provozu a majetku, zajištění personální agendy a agendy zřizování, změn a rušení škol a školských zařízení, Městského muzea, Městské knihovny, MSSS Oáza, výkon funkce tajemníka sportovní komise a zpracování návrhu rozpočtu v dané oblasti.
Co od Vás očekáváme: orientaci v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce, především v zákoně č. 561/2004 Sb., školský zákon, v platném znění a v zákoně č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole v platném znění; praxe v požadovaném oboru výhodou; zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správních činností ve školství výhodou; přehled o kultuře a sportu v Novém Městě nad Metují; vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi; dobrou znalost práce na PC, především v MS Office; znalost regionu, časovou flexibilitu, ochotu dále se vzdělávat; řidičský průkaz skupiny B.
Kvalifikační předpoklady dle NV č. 341/2017 Sb.: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu (obory finančního zaměření výhodou).
Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC: státní občanství ČR, trvalý pobyt v ČR; nad 18 let věku, znalost jednacího jazyka; bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům.
Co nabízíme: stabilní zázemí úřadu územní samosprávy, podpora profesního i osobního rozvoje, po zkušební době osobní ohodnocení, mimořádné odměny, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, 3 dny zdravotního volna, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, služební telefon s možností soukromého využití za snížený tarif, kurzy angličtiny.
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení a titul zájemce; datum a místo narození, státní příslušnost zájemce; místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail); číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce; vzor přihlášky naleznete na: Formuláře odboru správy úřadu – Nové Město nad Metují – oficiální stránky (novemestonm.cz).
K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o předchozích a dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech; motivační dopis; výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti; úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie osvědčení o absolvovaných kurzech prohlubování kvalifikace v požadovaném oboru; motivační dopis; osvědčení podle zákona č. 451/1991 Sb. (nevztahuje se na občany narozené po 1. 12. 1971).
Termín podání přihlášek: do 13. 3. 2025.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované pracovní místo.
Posouzení přihlášek do výběrového řízení proběhne 14. 3. 2025. Ústní pohovor s vybranými uchazeči se uskuteční 20. 3. 2025. Uchazeči budou o čase výběrového řízení informováni emailem.
Bližší informace podá Ing. Aleš Vrátný, místostarosta, mobil: zobrazit tel. číslo , e-mail: .
Přihlášky zasílejte na email:
Přední stranu obálky označte slovy: “Výběrové řízení – vedoucí OŠS – Neotvírat“.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.