- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
CHARAKTER: vzdělávací činnost-přednášky a vedení seminářů, zkoušení, vedení kvalifikačních prací,, tvorba výukových materiálů a studijních elektronických opor, vědecko-výzkumná a publikační činnost, realizace projektů a práce na projektech dle definovaných cílů, sebevzdělávací aktivity. VZDĚLÁNÍ: VŠ vzdělání, odbornost v oboru radiologie, ošetřovatelství, zdravotnické záchranářství, v klinických oborech medicíny nebo farmakologie, praxe v oboru 3 až 5 let, pro pozici Lektor: vzdělání v Mgr. popř. Bc. studijním programu v jednom z uvedených oborů, pro pozici Asistent: zahájené Ph.D. studium v jednom z uvedených oborů, pro pozici Odborný asistent: vědecká hodnost Ph.D. či CSc. v jednom z uvedených oborů. DOVEDNOSTI: pedagogické a odborné dovednosti v daném oboru, vědecká kreativita a práce v týmu, samostatné vedení výzkumu, praxe ve výzkumných a vědeckých aktivitách, zkušenosti s publikací výsledků v impaktovaných časopisech, znalost AJ. PRAC. POMĚR: výše úvazek dle dohody, prac. sml. -na dobu určitou 3 roky s možností prodloužení. NÁSTUP: září 2021/dle dohody, mzd. zařazení A3, A2, A1 dle vnitř. mzd. předpisu TUL v návaznosti na pozici a odbornou praxi (lektor A1 – Mgr, příp. Bc., asistent A2 – Mgr + studium v doktorském stud. programu, odborný asistent A3 – CSc., Ph.D.).
Nabízené výhody: ubytování, podnikové stravování, dovolená navíc, předškolní zařízení
K přihlášce do VŘ musí být přiloženy tyto dokumenty: stručný životopis, stručná charakteristika dosavadní odborné činnosti, doklady o ukončeném vzdělání, doklady o odborné způsobilosti, příp. hodnocení z předch. pracoviště. Přihlášku doručte e-mailem(e-mail přes )nebo poštou nejpozději do 8.8.2021. Výběr. řízení je od 9.7.2021 zveřejněno na úřední desce TUL
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?