- 43 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Pracovní poměr na dobu neurčitou, jednosměnný provoz.
Pozice je vhodná i pro absolventy/absolventky.
Popis pracovní pozice: práce metodami case management a psychosociální rehabilitace pro podporu zotavení lidí s dlouhodobou duševní nemocí, jako je schizofrenie nebo afektivní poruchy; individuální práce s klientem ambulantní nebo terénní formou; práce v týmu, s klienty ve vážnějším stavu pracuje více lidí současně; práce s rodinou klienta a dalšími lidmi a subjekty (úřady, zaměstnavatelé, lékaři, přátelé, sousedé); vedení skupinových aktivit, nácvik dovedností klientů.
Požadavky: vzdělání VŠ nebo VOŠ v oboru sociální práce a sociální pedagogiky, sociální a humanitární práce, sociálně právní činnosti, charitní a sociální činnosti; řidičský průkaz sk. B; trestní bezúhonnost; sociální cítění, empatie, respektující přístup k lidem s duševním onemocněním; osobnostní předpoklady – zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost, systematičnost, schopnost týmové spolupráce, psychická odolnost a dobré komunikační a organizační dovednosti.
Zaměstnavatel nabízí: zajímavou, různorodou a smysluplnou práci v organizaci s otevřenou a kreativní firemní kulturou; průběžné vzdělávání, podporu profesního růstu – možnost dalšího odborného rozvoje; práci v malém, příjemném kolektivu; intenzivní metodické vedení, systém konzultací a externí supervize; pružnou pracovní dobou, možnost sick days a administrativní práce z domu; služební mobil, PC a notebook; hrubou měsíční mzdu 22.500,– Kč – 30.000,– Kč na základě dosaženého vzdělání a praxe + příplatek formou osobního ohodnocení odpovídající kvalitě odvedené práce.
Podmínkou pro zařazení do výběrového řízení je profesní životopis a motivační dopis zaslaný elektronicky.
Uzávěrka přihlášek do výběrového řízení: 20. 1. 2022.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?