- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory
CHARAKTER: pedagogická činnost-přednášky a vedení seminářů, zkoušení, vedení kvalifikačních prací, tvorba výukových materiálů a studijních elektronických opor, vědecko-výzkumná a publikační činnost, realizace projektů a práce na projektech dle definovaných cílů, sebevzdělávací aktivity. VZDĚLÁNÍ: VŠ vzdělání, odbornost v oboru ošetřovatelství, zdravotnické záchranářství, v klinických oborech medicíny a farmakologie, praxe v oboru 3 až 5 let, pro pozici Asistent: zahájené Ph.D. studium v jednom z uvedených oborů, pro pozici Odborný asistent: vědecká hodnost Ph.D. či CSc. v jednom z uvedených oborů. DOVEDNOSTI: pedagogické a odborné dovednosti v daném oboru, vědecká kreativita a práce v týmu, samostatné vedení výzkumu, praxe ve výzkumných a vědeckých aktivitách, zkušenosti s publikací výsledků v impaktovaných časopisech, znalost AJ. PRAC. POMĚR: výše úvazek dle dohody, prac. sml. – na dobu určitou 3 roky s možností prodloužení. NÁSTUP: leden 2022/dle dohody, mzd. zařazení A3 nebo A2 dle vnitř. mzd. předpisu TUL v návaznosti na pozici a odbornou praxi (asistent A2 – Mgr + studium v doktorském stud. programu, odborný asistent A3 – CSc., Ph.D.).
Nabízené výhody: ubytování, podnikové stravování, dovolená navíc, předškolní zařízení.
K přihlášce do VŘ musí být přiloženy tyto dokumenty: stručný životopis, stručná charakteristika dosavadní odborné činnosti, doklady o ukončeném vzdělání, doklady o odborné způsobilosti, příp. hodnocení z předch. pracoviště. Přihlášku doručte e-mailem (e-mail přes ) nebo poštou nejpozději do 5.12.2021. Výběr. řízení je od 5.11.2021 zveřejněno na úřední desce TUL (https://www.tul.cz/univerzita/uredni-deska/kariera/).

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.