- Rychnov nad Kněžnou
- LKQ CZ s.r.o.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Co od Vás očekáváme:
Kontakt osobně, telefonicky nebo e-mailem e-mail přes .- NSO, ÚSO
- znalost AJ – min. A2
- znalost MS Office
¨- ŘP sk. „B“
- ochota pracovat v zázemí klienta
- koordinace činnosti na straně zákazníka za účelem dosažení cílů logistiky a kvality stanovených ve smlouvě
- dodržování postupů zákazníka
- poskytování a zajišťování správného řízení a provozní dokumentace outsourcovaných procesů (třídění, přepracování atd.)
. písemné hlášení návrhů zákazníka projektovému týmu za účelem zlepšení výrobků
- schopnost pro provádění analýzy událostí
- práce na zjištění základních příčin problémů s podporou technických odborníků.
Nabízené výhody: 25 dnů dovolené, 13. plat, příspěvek na stravování.