- 30 000 – 56 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
PERSONALISTÉ – MZDOVÍ ÚČETNÍ SOCIÁLNÍHO PODNIKU
Požadujeme: vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání, praxe s vedením mzdové agendy, řidičský průkaz skupiny „B“, práce na PC, uživatelsky MS Office, pozitivní vztah k osobám s různými hendikepy, laskavé srdce, všeobecný přehled o sociální politice, pro zákaznické chování, schopnost dobré organizace práce a času.
Výhodou – zkušenosti s podnikáním, se sociálním podnikáním ev. provozem chráněných dílen, zkušenosti v oblasti personalistiky, řízení lidských zdrojů, provozu sociálních služeb, zkušenosti s lidmi se zdravotním postižením, znalost mzdového SW KS Program
Náplň práce: kompletní zpracování mzdové agendy, zpracování výkazů a hlášení (zdravotní pojišťovny, OSSZ, statistika atd.), výběr zaměstnanců, organizace výběrových řízení, zaškolování nových pracovníků, zpracování žádostí o dotace dle §78 Zákona o zaměstnanosti, psychosociální podpora ve zkušební době a procesu adaptace, poskytování psychosociální podpory zaměstnancům sociálního podniku – osobám se zdravotním postižením, podpora při řešení problémů, které zdravotní postižení provází, organizace podpůrných programů k udržení pracovního místa (pro zaměstnance a uchazeče o zaměstnání)
Výběrové řízení: 1. kolo: životopis a motivační dopis mailem na níže uvedený kontakt do 20. 2. 2019, 2. kolo proběhne formou pohovorů s vybranými uchazeči. Nástup od 1. 3. 2019.
První kontakt: Bc. Lenka Maňáková, 1. VALAŠSKÁ DIAKONICKÁ s.r.o., Vrbenská 803, 757 01 Valašské Meziříčí, tel.: zobrazit tel. číslo e-mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?