- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

*KO: Salingerová Eva, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes nebo osobně na: Celní 409/3, Hlučín PO – PÁ od 6:00 do 14:30 h.
Pracovní doba: týdenní pracovní doba s pružně rozvrženou pracovní dobou (tj. průměrně 40 hodin týdně)
Charakteristika vykonávané práce: samostatné zajišťování mzdové účetní agendy a komplexní koordinace personální správy v organizaci.
" loajalitu vůči zaměstnavateli
" ochotu vzdělávat se
Přihláška musí obsahovat: přesné označení výběrového řízení, jméno a příjmení uchazeče, datum a místo narození, místo trvalého pobytu, kontaktní adresu pokud není shodná, telefonické a e-mailové spojení, datum a podpis.
K přihlášce uchazeč/ka připojí: profesní životopis včetně údajů o odborných znalostech, dovednostech, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (lze nahradit čestným prohlášením a doložit až dodatečně), výpis z rejstříku trestu ne starší než 3 měsíce (lze nahradit čestným prohlášením a doložit až dodatečně), podepsané prohlášení uchazeče v následujícím znění: " V souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 obecného nařízení o ochraně osobních údajů, dávám tímto souhlas se zpracováním osobních údajů za účelem výběrového řízení. Tento souhlas poskytuji na dobu určitou, nejdéle však na dobu 6 měsíců od ukončení výběrového řízení.." Jméno, příjmení, datum narození a vlastnoruční podpis.
Způsob a místo podání přihlášky:
Lhůta pro podání přihlášek: 21. května 2024 do 12.00 hod. Přihlášky doručené po stanovené lhůtě nebudou zařazeny do výběrového řízení.
Harmonogram výběru uchazeče:
O postupu do 2. kola výběrového řízení budou informováni pouze vybraní uchazeči, a to telefonickou nebo elektronickou formou. Pokud nebude v přihlášce vyžádáno vrácení osobních materiálů, budou ihned po skončení výběrového řízení skartovány.
Bližší informace: Ing. Andrea Jelínková, tel.: 736
Zaměstnanecké výhody: zvýhodněné stravování v jídelně org, přísp. na stravování při výkonu zaměstnání, přísp. FKSP na kulturní a sportovní vyžití, vzdělávání dle potřeb org a zaměstnance, využívání zvýhodněných služeb mobilního operátora (hlasové služby, datové tarify) pro sebe a rodinné příslušníky, čerpání dovolené v délce 240 hodin, sick day.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?