Úřad práce České republiky vyhlašuje výběrové řízení na obsazení služebního místa v souladu s § 178 odst. 1 písm. a) a c) z. č. 234/2014 Sb., o státní službě
Odborný pracovník
projektu „Iniciativa podpory zaměstnanosti mládeže pro region NUTS 2 Severozápad v Ústeckém kraji“, reg. č.: CZ.03.1.49/0.0/0.0/15_003/0000051
Pracoviště:
Krajská pobočka ÚP ČR v Ústí nad Labem – místo výkonu: Chomutov
Hlavní náplň činnosti:
- Pracovník zajišťuje v projektu realizaci projektových aktivit ve vazbě na cílovou skupinu. Jedná se zejména o přímou práci s účastníky projektu.
- Pracovník v první řadě odpovídá za výběr účastníků do projektu, na kterém se přímo podílí.
- Koordinuje předvýběr potencionálních účastníků s místně příslušným úsekem zprostředkování a poradenství.
- Organizuje hromadné informační schůzky se zájemci o vstup do projektu. Tyto schůzky následně i realizuje (prezentace, poskytování informací, potřebných formulářů a zajišťování součinnosti s útvary zaměstnanosti). Pro zájemce, kteří se rozhodnou vstoupit do projektu pracovník realizuje vstupní schůzku.
- Pracovník zakládá a následně vede všem zájemcům, kteří vstoupí do projektu osobní složku.
- O výsledcích výběrů do projektu poskytuje zpětnou vazbu odborným úsekům úřadu práce.
- Pro vybrané účastníky organizuje a realizuje pracovník motivační kurzy.
- Na základě výsledků motivačních kurzů a individuální práce s účastníky organizuje pracovník dle potřeby pro vybrané účastníky skupinová poradenství.
- Důležitou činností Odborného pracovníka je monitoring na místním trhu pracovních příležitostí a zpracovávání získaných informací pro účastníky projektu.
- Pracovník získané informace dále využívá pro komunikaci se zaměstnavateli a jejich zapojování do projektu.
- Přijímá žádosti zaměstnavatele k podporovanému zaměstnání a v případě nutnosti mu poskytuje součinnost při jejím zpracování.
- Spolupracuje na procesu kontroly a následného vyplácení mzdových příspěvků.
- Odpovídá za komunikaci se zaměstnavateli, kterým je poskytován mzdový příspěvek a po celé období poskytování dotace přijímá jejich žádosti o platbu a poskytuje jim součinnost při jejich zpracování a podávání.
- Spolupracuje s účastníky na realizaci rekvalifikačních kurzů. Pomáhá s výběrem vhodného rekvalifikačního kurzu, s přípravou dokumentů potřebných pro vybraný rekvalifikační kurz.
- Pracovník je odpovědný za vedení projektové dokumentace vztahující se k práci
s jednotlivými účastníky v projektových aktivitách.
- Zajišťuje administraci a vyplácení přímé podpory účastníkům.
Kvalifikační a další požadavky:
- minimálně vyšší odborné vzdělání
- výborná uživatelská znalost MS Office (Word, Excel)
- samostatnost, schopnost týmové práce, spolehlivost, pečlivost, iniciativa, odolnost vůči stresu, tvůrčí přístup a schopnost rychle se učit a poznatky aplikovat v praxi, časová flexibilita
- svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost
Pracovní podmínky:
- platové zařazení v 10. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy (od 18 810 Kč)
- pružná pracovní doba – plný úvazek
- předpokládaný nástup 1. března 2018
- pracovní poměr na dobu určitou, po dobu dočasně nepřítomné státní zaměstnankyně, (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou)
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete prosím elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis, nejpozději do 9. února 2018 včetně na e-mailovou adresu: blanka.kavalirova@uradp